Rakik kacang

Dari Wikipedia baso Minang, ensiklopedia bebas
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian
Rakik Kacang

Rakik kacang iolah makanan ringan yang tabuek dari tapuang bareh yang dicampua aia sasudah tu ditambahan kacang atau teri, sudah tu dicetak dan di goreang. Proses panggorengan rakik harus dicuboan ciek ciek karano sangaik manantuan kualitas rakik yang dihasilkan. Rakik digoreang manggunoan cetakan bulek yang berdiameter 8cm dan panjang tangkainyo 15cm. Wakatu yang dibutuhan untuak manggoreang rakik cukuik lamo, kiro-kiro 63 detikmulai dari mamasuakan adonan rakik ka pancetakan nyo sampai rakik dikaluan dari kuali panggorengan.

        Caro manggoreang rakik dilakuan dengan mamasuakan cetakan yang alah barisi adonan rakik ka dalam minyak angek sambia diaduk taruih sampai rakik lapeh dari cetakannyo,sasudah rakik masak rakik dikaluan dari kuali pangggorengan sambia maaduak rakik yang alun masak didalam kuali. Tahap panggorengan rakik adolah tahapan yang paliang penting karano akan manantuan kualitas rakik yang dihasilkannyo, jadi proses panggorengan ko harus teliti, karano jiko rakik talambek diangkek dari dalam minyak jadinyo rakik akan talalu masak atau bisa jadi nyo anguih.

 Bahan-bahan yang digunoan untuak mambuek rakik kacang:

● ½ kg kacang tanah yang alah dibuang kuliknyo

● 4 incek kemiri

● 4 buah bawang putih

● 350 gram tapuang bareh

● 250 ml santan

● 100 ml aia putiah alah masak

● 1 talua ayam

● 5 lembar daun jeruk yang alah diirih tipih

● garam sacukuik nyo

● minyak goreang sacukuiknyo

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

PUSPYTA, AMELIA. "ANALISIS USAHA RAKIK KACANG AS SYIFA DI KENAGARIAN PAGARUYUNG KAB TANAH DATAR". http://scholar.unand.ac.id/6183/.