Rundiang Pangguno:Balidogen

Konten halaman tidak didukung dalam bahasa lain.
Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Salamaik datang Sanak Balidogen di Wikipedia bahaso Minang!
Mamulai
Mamulai
Mamuloi
  • Pangguno baru dapek mancaliak laman Panganta Wikipedia talabiah daulu.
  • Dunsanak dapek mampakanalan diri pado Wikipediawan lainnyo di Laman pakanalan
  • Untuak mancubo manyuntiang, gunoan bak kasiak.
  • Tulihan juo sangenek propil Sanak di: Pangguno:Balidogen, laman propil jo ruang paribadi Sanak, bia awak dapek labiah mangenal Sanak.
  • Baco juo aturan nan disadaranokan sabalun malanjuikan. Iko adolah hal-hal nan mandasa nan paralu dikatahui jo sado panyuntiang Wikipedia.
Bantuan
Bantuan
Bantuan
  • Bantuan:Isi - tampek mancari informasi tantang caro bakontribusi di Wikipedia, sabalun batanyo pado pangguno lain.
  • FAQ - patanyoan nan acok diajuan tantang Wikipedia.
Tips
Tips
Tips
Mambuek kasalahan?
Mambuek kasalahan?
Mambuek kasalahan?
  • Jan takuik! Sanak indak paralu takuik salah gai do, saaik manyuntiang ataupun mambuek laman baru, manambuahan ataupun maapuih kalimaik.

    Panguruih sarato pangguno lainnyo nan mamantau parubahan tabaru akan capek manamuan kasalahan Sanak dan mangumbaliannyo ka bantuak samulo.

Welcome! If you are not an Indonesian speaker, you may want to visit the Minangkabau Wikipedia embassy or a slight info to find users speaking your language. Enjoy!
Salamaik manjalajah, kami manunggu suntiangan Sanak di Wikipedia bahaso Minang!
Naval Scene (maota) 10 Desember 2014 15.51 (WIB)[balas]

Penjelasan penghapusan[suntiang sumber]

Saudara Balidogen yth, harap anda tidak menggunakan situs Wikipedia baso Minangkabau ini untuk mengiklankan jasa perusahaan anda. Wikipedia ini, isinya dikhususkan untuk artikel-artikel ensiklopedis, yang bertujuan menambah ilmu para pembacanya. Bentuk penulisannya ialah secara ilmiah dan memiliki rujukan. Demikian, saya mohon maaf halaman2 promosi yang anda buat sebelumnya terpaksa dihapus. Silakan menulis dalam bahasa Indonesia, artikel-artikel yang ensiklopedis di Wikipedia bahasa Indonesia. Bila menulis di sini, maka gunakan bahasa Minangkabau. Salam & terima kasih, Naval Scene (maota) 10 Desember 2014 15.55 (WIB)[balas]

Anda disekat dari menyunting selama 3 hari, karena menulis tidak dengan bahasa Minangkabau & membuat artikel yang tidak ensiklopedis. Harap perhatikan pesan kedua ini, dan bila ada yang ingin ditanyakan silakan tulis di halaman runding saya. Bila anda tetap tidak menghiraukan pesan ini, maka dapat disekat untuk seterusnya. Semoga jelas. Salam, Naval Scene (maota) 16 Desember 2014 14.56 (WIB)[balas]