Meses

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Meses di ateh roti

Meses, meises, atau cokelat bareh adolah taburan manih barupo butiran-butiran cokelat nan biaso digunoan sabagai kawan makan roti, panghias dan penambah raso pado kue bolu, roti tawar, kue tarang bulan, donat dan es krim.

Di Amerika Sarikat, meses disabuik sprinkles, dan di daerah ajak di New England, Amerika Sarikat dikana sabagai jimmies. Cupcake dangan taburan meses warano-warni populer sabagai kue ulang taun anak-anak di Amerika. Di Australia dan Selandia Baru, tadapek varian sajinih dari roti meses nan disabuik fairy bread. Umumnyo meses pado roti biaso bawarno coklat kaitaman dan babantuak garih luruih, sadangkan meses pado fairy bread bawarno warni dan bantuaknyo bulek.

Asa kato[suntiang | suntiang sumber]

Meses
Meses pelangi
Media: Meses
Asa
Namo lainRatusan dan ribuan (paliang umum), jimmies, vermicelli, Balando hagelslag, Indonesian meises
Detail
VariasiCoklat jo pelangi
Cokelat butir atau meses

Kato meses dipicayo baâsa dari muisjes, jinih lain dari meses nan tabuek dari adas manih dan gulo dan memang punyo bantuak nan sarupo jo meses.[1]

Teori lain mangatoan, urang Indonesia nan mangonal hagelslag dari urang Balando sulik manyabuik kato "hagelslag". Kabatulan meses ko banyak disuko gadih-gadih ketek Balando (meisje) sahinggo kawan makan roti iko ikuik disabuik meisje.[2] Pangucapan "meisje" manghasilkan babarapo variasi ejaan: meses meises, mises atau meisyes.

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

  1. Askara.co. "Muisjes (Meses), Kasonangan Noni-noni Balando Tempo Doeloe". askara.co (dalam bahasa Inggris). Diarsipkan dari versi asli tanggal 2022-10-22. Diakses tanggal 2022-10-20. 
  2. "Profil PT Ceres: Inovasi Lebih dari Setengah Abad Menghasilkan Meises Cokelat Terbaik di Indonesia". Diarsipkan dari versi asli tanggal 2007-03-11. Diakses tanggal 2006-11-12.