Kukis

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Kukis
Kukis kapiang cokelat
Asa
Namo lainBiskuit
NagaraPersia, abaik ka-7 M[1]
Detail
Jinih idanganMakanan ringan, makanan panutuik
PanyajianSalalu pado suhu kamar, dek tu dapek pulo disajian katiko masih hangat dari oven
Media: Kukis

Kukis adolah makanan nan dipanggang atau dimasak nan biasonyo ketek, datar, dan manih. Kukis biasonyo tadiri dari tapuang, gulo, dan babarapo jinih minyak atau lemak. Kukis dapek dicampua jo bahan-bahan lain ajak kismis, gandum, kapiang cokelat, kacang-kacangan, dll.

Di sabagian gadang nagara babahaso Inggirih (kacuali Amerika Sarikat dan Kanada) dan juo di Indonesia, pangan nan labiah padek dan kareh disabuik biskuit, sadangkan versi nan labiah ranyah disabuik sabagai kukis, bahkan di nagaro Inggirih.[2]

Kukis dan biskuit dapek diproduksi sacaro massal di pabirik, dibuek di toko roti ketek, atau babuek surang. Variasi biskuit atau kukis tamasuak juo biskuit lapih (sandwich biscuits), ajak krim kustar, Jammie Dodgers, Biskuit bourbon dan Oreo, jo marshmallow atau selai, dan kadang dicalup ka dalam cokelat atau lapisan pamanih lainnyo. Kukis salalu disajian jo minuman ajak susu, kopi atau teh. Kukis buatan pabirik dijua di toko-toko dan masin panjua otomatis. Kukis nan baru dipanggang dijua di toko roti dan waruang kopi, mulai dari parusahaan barukuran ketek hinggo parusahaan multinasional ajak Starbucks.


  1. "History of Cookies - Cookie History". Whatscookingamerica.net. Diarsipkan dari versi asli tanggal 2008-11-04. 
  2. Nelson, Libby (29 November 2015). "British desserts, explained for Americans confused by the Great British Baking Show". Vox. Diarsipkan dari versi asli tanggal 2 December 2015. Diakses tanggal 2015-12-03.