Talua puyuah

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Infotaula de menjarTalua puyuah
Rincian
Jinihtelur (id) Terjemahkan Edit nilai pada Wikidata
Idangan kantang galettes, disajian jo talua puyuah.

Talua puyuah adolah talua buruang puyuah nan salalu dijadian bahan makanan di babagai tradisi kuliner di dunia, tamasuak di Asia, Eropa, jo Amerika.

Pado masakan Jopang, talua puyuah dapek disajian mantah atau masak sabagai bagian dari bahan tamago (talua) untuak sushi dan salalu didapek pado masakan rantang bakal bento.

Pabandingan ukuran talua puyuah jo talua ayam maupun talua bebek. Talua puyuah iyolah nan taketek.

Pado babarapo kawasan, talua puyuah dianggok biaso sajo dan bukanlah idangan eksotik. Di Kolombia, Ekuador dan Venezuela, talua puyuah rabuih lazim dijadian tambahan pado hot dog jo hamburger. Di Filipina, kwek-kwek iyolah jajanan jalanan nan tabuek dari talua puyuah nan dirabuih, balapih tapuang, dan kudian ditusuak sate dan kudian digoreng. Di Indonesia, kamasan ketek talua puyuah lazim dijajakan dek padagang asongan basamo kacang dan jajanan lain sabagai camilan. Samantaro talua puyuah nan dibumbui dan ditusuak sabagai sate lazim disajian sabagai makanan pandampiang untuak soto dan bubua ayam. Di Vietnam, sakantuang talua puyuah rabuih lazim ditawarkan sabagai kawan minum bir.[1] Di Korea Salatan, sakantuang gadang talua puyuah lazim dijua di pasa swalayan. Di Afrika Barat, ajak di Nigeria, suku timur (igbos) manyabuik talua iko sabagai "Talua Ogazi" dan manjadi idangan populer di kawasan iko, biasonyo dijajakan sabagai jajanan kakilimo.

Caliak Pulo[suntiang | suntiang sumber]

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

  1. "Eat Cheap, Top 7 Street Foods Around the World". Backpacker Ben (travel blog). August 2010. Diarsipkan dari versi asli tanggal 2015-10-29. Diakses tanggal 2016-07-07.