Pulau Umatsiteut

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Koordinat 02°01′19″S, 99°36′42″E
ProvinsiTemplat:Country data Sumatra Barat Sumatra Barat
Kepulauan Mentawai
Populasi0

Pulau Umatsiteut marupoan salah satu pulau yang berado di Samudra Hindia. Pulau ko barado di sisi baraik Pulau Sumatra. Pulau ko tamasuak ka dalam salah satu pulau yang tagabuang dalam gugusan Kepulauan Mentawai. Lokasinyo indak jauah dari Pulau Sipora.

Sacaro administrasi, Pulau Umatsiteut talatak di Kecamatan Sipora Utara, Kabupaten Kepulauan Mentawai, Provinsi Sumatra Barat, Indonesia. Badasarkan hasil survei yang dilakuan dek Direktorat Pemberdayaan Pulau-Pulau Kecil, Direktorat Jenderal Kelautan, Pesisir, dan Pulau-Pulau Kecil, Departemen Kelautan dan Perikanan, namo pulau ko diketahui Bukku' Umatsiteut.[1]

Namun, satalah dilakuan verifikasi dek instansi takaik, namo pulau ko adalah Pulau Umatsiteut. Kato Umatsiteut yang digunoan sabagai namo pulau barasal dari bahaso daerah satampek yang mamiliki arti tampek monyet.[1]

Pulau Umatsiteut tamasuak ka dalam salah satu pulau yang indak bapanduduak di Sumatra Barat.[1] Sacaro umum, pulau ko mamiliki topografi data dengan pantai bapasia putiah.

Referensi[suntiang | suntiang sumber]

  1. a b c Dinas Kelautan dan Perikanan Sumatra Barat (2009). Direktori Pulau di Provinsi Sumatra Barat. Padang: Direktorat Pemberdayaan Pulau-pulau Kecil. pp. 134. 

Pranala luar[suntiang | suntiang sumber]