Yusrizal KW

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Yusrizal KW
Lahia2 Nopember 1969 (umua 54)
KabangsaanBendera Indonesia Indonesia
KarojoCerpenis, Redaktur, Penggiat Literasi
Dikana dekCerpenis

Yusrizal KW marupokan cerpenis yang ado di [1] yang kini bakarajo di [2] sabagai direktur Sastra dan Budaya. Yusrizal KW lahia di [3] pado tanggal 2 November 1969. Sabagai cerpenis Yusrizal KW alah manabikan tigo kumpulan cerpen.Patamo "Hasrat Membunuh" terbitan Dian Aksara Pers Bandung, kaduo "Kembali ke Pangkal Jalan",yang katigo "AYAH,Anjing". Salain sabagai sastrawan Yusrizal KW marupokan pegiat literasi dan dikenal banyak managakan sanggar dan komunitas-komunitas literasi.Pado tahun 2001, Yusrizal KW managakan [4] yang disinan banyak malahian sajumlah penulis sastra dan jurnalis.

Yusrizal KW maabihan maso keteknyo di kampuang kelahirannyo dan menyalasaian sakolah manangahnyo di [5]. Sahabih tamaik inyo memiliah untuak melanjutan kuliah pado [6] Sajumlah puisi samo cerpennyo yang dimuek di babagai media cetak di antaranyo Kompas, Republika, Media Indonesia, The Jakarta Post, Suara Pembaruan, Padang Ekspres, Singgalang, dan Haluan. Bemacam puisinyo ikuik disatoan dalam babagai antologi pusi, dan ciek cerpennyo tapiliah untuak antologi Pistol Perdamaian.

Salain itu, duo kumpulan cerpennyo, Hasrat Membunuh dan Kembali ke Pangkal Jalan, masiang-masiang alah ditabikkan pado tahun 2003 dan 2004. Pado tahun 2007, inyo mandapekan [7]

  1. Sumatera Barat
  2. Harian Ekspres
  3. Padang
  4. Sanggar Pelangi
  5. Sekolah Seni Rupa (SMSR) di Padang
  6. Jurusan Komunikasi, Fakultas Ilmu Sosial dan Politik, Universitas Ekasakti.
  7. Anugerah Sastra Balai Bahasa Padang.