Roosilawaty

Dari Wikipedia baso Minang, ensiklopedia bebas
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian
Roosilawaty
Roosliawaty Nasional 21 Jun 1960 p3.jpg
Roosliawaty, tahun 1960
Lahia 15 April 1939
Templat:Country data Hindia Belanda Solo, Jawa Tengah, Hindia-Balando
Maningga 25 Februari 2009 (umua 69)
Bendera Indonesia Jakarta, Indonesia

Roosilawaty (lahia di Surakarta, Jawa Tengah, 15 April 1939 – maningga di Jakarta, 25 Februari 2009 pado umua 69 taun) adolah surang pamain pilem Indonesia.

Karir[suntiang | suntiang sumber]

Sabalun manjadi artis, Roosilawaty adolah surang panyanyi dan panari. Inyo panah manjadi juaro manari Tari Serampang Duabelas se-Indonesia dan dikirim untuak mawakili Indonesia basamo-samo para panari lainnyo dek Presiden Soekarno ka Pakistan dalam acara patukaran kabudayaan.

Kehidupan pribadi[suntiang | suntiang sumber]

Pada tahun 1954 Roosilawaty menikah dengan Januar Arifin seorang pianis pada Orkes Gumarang dan dikaruniai 3 orang putra putri (Roosyanita, Yanosandy, dan Roosyanery). Januar Arifin meninggal, karena sakit maag nan akut. Lalu Roosilawaty menikah untuk kedua kalinya dengan Abdul Chalim Gani seorang Kolonel Polisi dan dikaruniai 4 orang putra putri (Abdul Taufik Hadiputra, Abdul Syarif Hidayatullah (Alm.), Abdul Quala Yusuf, dan Noorhiqmah Andayani).

Meninggal dunia[suntiang | suntiang sumber]

Pada 25 februari 2009 Roosilawaty meninggal dunia, karena sakit jantung. Ia dimakamkan, pada tanggal 27 februari 2009 di TPU Tanah Kusir.

Filmografi[suntiang | suntiang sumber]

Pranala luar[suntiang | suntiang sumber]