Cinta Laura

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu

Cinta Laura Kiehl atau labiah dikenal sebagai Cinta Laura ([ˈtʃinta ˈlaura]; lahia 17 Agustus 1993) adolah aktris dan penyanyi berkebangsaan Indonesia yang saat kini ko mulai bakarir di dunia Internasional. Cinta mulai dikenal dek masyarakat saat membintangi sinetron Cinderella (Apakah Cinta Hanyalah Mimpi?).[1]

Pado tahun 2007 Cinta mandapekan panghargoan SCTV Awards dalam katagori "Aktris Ngetop". Sasudah sukses mandapekan panghargoan, beliau pernah lo manjadi pemeran utamo dalam sinetron kaduonyo yaitu Upik Abu dan Laura yang diproduksi oleh SinemArt yang ditayangkan di RCTI. Dalam hal iko, Cinta mambarikan sasuatu yang baru, yaitu baliau, marekam sabuah lagu bajudul "You Say Aku" yang manjadi soundtrack sinetron tasabuik. Cinta Laura pernah pulo membintangi film layar leba, Oh Baby yang diproduksi oleh MD Pictures pado tahun 2008. Dalam film tasabuik, Cinta diharuskan barakting dan manari. Cinta harus pulo mandalami dunia tarik suaro dengan manyanyikan duo lagu dalam soundtrack film iko, "Oh Baby" dan "We Can Do It".Satalah mencubo kamampuannyo dengan baraja olah vokal dan sempat tampil sapangguang dengan Ahmad Dhani menyanyikan lagu "Umbrella" milik Rihanna dalam SCTV Awards, Cinta akhirnyo mulai rekaman sabuah lagu basamo Duo Maia dalam lagu "Penghianat Cinta". Album studio partamonyo surang yaitu bajudul Cinta Laura (self titled) dirilis pado tahun 2010, album iko tajua labiah dari 1 juta keping CD. Untuk mampromosikan album iko, Cinta Laura mangaluakan babarapo single yaitu "Cinta atau Uang", "Shoot Me", dan "Guardian Angel" yang manduduki posisi nomor terateh di babarapo tangga lagu radio dan televisi nasional. Malalui album studio partamonyo iko, Cinta mamparoleh multi platinum awards. Lagu "Cinta atau Uang" marupokan soundtrack film Seleb Kota Jogja (SKJ) yang pernah pulo beliau bintangi pado tahun 2010. Ndak hanyo mangutamokan dunia hiburan, lapeh lulus basakolah di Jakarta International School dan mandapekan nilai A, beliau malanjutkan studinyo di Columbia University, Amerika.[2]

Untuak manyukseskan karier Cinta Laura dalam industri musik, beliau berduet basamo Guy Sebastian, panyanyi Australia dalam lagu "Who's That Girl" yang dirilis pado tahun 2011. Album studio kaduo Cinta Laura surang yaitu Hollywood Dreams dirilis pado tahun 2012, dalam album iko tadapek duo single yaitu "Tulalit" dan "All of My Life". Salain itu, baliau pernah mambintangi sabuah film hollywood bajudul After the Dark yang dirilis pado tahun 2013 dan ditayangkan di saluruh bioskop dunia. Pado libur dari kuliahnyo di Amerika, Cinta pernah tampil dalam babarapo acara televisi, khususnyo Yuk Keep.[3]

Pado ajang Piala Oscar 2014, Cinta Laura pernah manghadiri acara panghargoan perfilman dunia tasabuik dengan mamakai pakaian batik khas Indonesia. Cinta alah lulus dengan gelar kahormatan cum laude dari Universitas Columbia, New York. Cinta maraih duo gelar sarjana sakaligus hanyo dalam waktu tigo tahun.

Sabalum ba umua ka 21 tahun, Cinta laura mamiliah mangikuti kewarganegaraan ayahnyo, Jerman supayo labiah mudah mangurus visa dan kalua masuak dalam rangka go-international.

Penghargaan dan nominasi[suntiang | suntiang sumber]

Tahun Penghargaan Karya yang dinominasikan Kategori Hasil
2007 Finalis Top Model Manang
SCTV Awards 2007 Cinderella (Apakah Cinta Hanyalah Mimpi?) Aktris Ngetop
Majalah Gadis Breakthrough Awards
Panasonic Awards 2007 Cinderella (Apakah Cinta Hanyalah Mimpi?) Aktris Terfavorit Nominasi
2008 Tabloid Gaul Upik Abu dan Laura Aktris Terbaik Manang
Majalah Trax
Tabloid Bintang
Majalah Teen
Majalah Gadis
Majalah Hai
I-Gossip Artis Paling Berpengaruh
Indonesian Kids' Choice Awards 2008 Penyanyi Wanita Terfavorit Nominasi
Upik Abu dan Laura Aktris Favorit
Indonesian Star Wannabe Award 2008 Nominasi
2009 Anugerah Planet Muzik 2009 Oh Baby Persembahan Vokal Terbaik Dalam Lagu
Indonesian Kids Choice Awards 2009 Upik Abu dan Laura Aktris Terfavorit
2010 AXN Asia Icon Dance Off AXN Manang
Indonesia Kids' Choice Awards 2010 Penyanyi Wanita Terfavorit Nominasi
Air Mata Cinta Aktris Favorit
Indonesian Star Wannabe Award 2010
2011 SCTV Music Awards 2011 Guardian Angel Lagu Paling Ngetop Nominasi
Cinta Laura Album Paling Ngetop Manang
Champion Teens Icon Remaja Sukses (Be A Champion In Your Life)
Anugerah Musik Indonesia 2011 Cinta Atau Uang Karya Produksi Dance/Dance Electronic Terbaik
FTV Awards 2011 Cinta Atau Uang Theme Song Terfavorit Nominasi
Indonesia Kids' Choice Awards 2011 Penyanyi Wanita Terfavorit
2016 Pop Awards 2016 Smart Pop
2022 Kiss Awards 2022 Jomblo Terkiss

Acara televisi[suntiang | suntiang sumber]

Film[suntiang | suntiang sumber]

Tahun Judul Peran Produksi
2008 Oh Baby Baby MD Pictures
Seleb Kota Jogja (SKJ) Gadis Kharisma Starvision Plus
2013 After the Dark Utami An Olive Branch Productions
2015 The Wallflower Kimmy Demo Real (Short Film)
2016 3 Pilihan Hidup N/A Plus Picture Productions
2017 Goodnight Lisa Demo Real (Short Film)
The Ninth Passenger Nicole N/A
T.A.R Camilla Landry (Cameo)
Resident Evil Vendetta Rebacca Chambers N/A
2018 S.C.O.B Daphne Rumored
Gotham City Sirens Agent 17/Jill N/A
Target Cinta Laura Kiehl Soraya Intercine Films
2019 MatiAnak Ina Pichouse Films
MD Pictures
Jeritan Malam Wulan Soraya Intercine Films
2021 Devil on Top Sarah MD Pictures
Umbara Brothers Film
Keterangan
  • N/A: Not Available

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

  1. "CINTA LAURA KIEHL :: Cinta Laura Kiehl: Artis Muda Segudang Prestasi". web.archive.org. 2011-03-03. Archived from the original on 2011-03-03. Diakses tanggal 2022-03-06. 
  2. "KapanLagi.com: Cinta Laura: Berita Terbaru Hari Ini". KapanLagi.com (dalam bahasa Indonesia). Diakses tanggal 2022-03-06. 
  3. Okezone (2011-01-22). "Cinta Laura Pede Jadi Rapper : Okezone Celebrity". okezone.com (dalam bahasa Indonesia). Diakses tanggal 2022-03-06.