Zainuddin Tamir Koto

Dari Wikipedia baso Minang, ensiklopedia bebas
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian

Zainuddin Tamir Koto dikenal juo dengan Zatako iolah seorang wartawan olahraga sabananyo Zatako adalah seniman tulen. Zatako lahia di Desa Gasan Ketek, tiku, Agam tapi inyo mangaku urang Pariaman, Sumatera Barat. inyo lahir 14 Desember 1941 dan maningga di Medan 2011 baumua 70 tahun.[1] Zatako tingga di Medan sajak baumua limo tahun karano ayahnyo marantau. Inyo sakolah SD di jalan Japaris Medan, SMP Negeri 4 Medan, dan SMA Negeri di Medan bagian A (kebudayaan).

Satamaik dari SMA, Zatako sampaik kuliah di fakultas Hukum Universitas Pancabudi Medan, tatapi indak salasai kuliahnyo dek karano alah manikmati diri sabagai penyair. namo batako kononnyo, pambarian Bundo Ani Idrus, pemimpin umum dan pemimpin redaksi Harian waspada pada 3 Mei 1964. kabanyo. wakatu itu Zatako mangirim beberapa puisi ke Harian Waspada dengan namo penciptanyo Zainuddin Tamir Koto. namo itu disingkek Bundo Ani dengan Zatako dan Zainuddin sangaik manyukoi namo itu.

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

  1. Chaniago, Hasril (2018). 121 Wartawan Hebat dari Ranah Minang. Padang: Biro Humas Setda Sumatera Barat. pp. 449. ISBN 978-602-51382-0-1.