Yuen Karnova

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian

Yuen Karnova (lahir di Selat Panjang, Sumatera, 11 Januari 1963; umur 57 tahun) adolah saurang Kepala Biro Hubungan Masyarakat (Humas) Setda Provinsi Sumatera Barat pado tahun Oktober 2000 sampai Mei 2004 yang dimana pado masa itu merupoan masa transisi dari sistem sentralisasi ke sistem desentralisasi (otonomi daerah). Kini ko baliau menjabaik sebagai Sekretaris Daerah di Kota Bukittinggi.[1]

Kehidupan Awal[suntiang | suntiang sumber]

Katiko usio mudo, baliau mampunyai hobi, yaitu mamanciang ikan. Menurut baliau hobinya itu merupakan salah satu untuk malatiah kasabaran, dimana malatiah kasabaran itu sangat penting untuk pejabat-pejabat publik. Karena pejabat publik terekspos di masyarakaik tentang baa kinerjanyo. Kinerja seorang pejabat tentunyo akan dikritik oleh Netizen baik itu baik ataupun buruk. Makanya dari itu, seorang pejabat publik harus melatiah kasabarannyo dalam menghadapi kritikan dari Netizen baik itu hinaan maupun pujian.[1]

Baliau manuturkan bahsonyo manjadi saurang Kepala Biro Humas itu sarupo "bak bika, di ateh disangai, di bawah dibaka" dimana diateh dapek tekanan dari pimpinan agar tajago jo taciptonyo harmonisasi di kepemimpinan daerah jo media, samantaro dari bawah di desak pulo supayo capaik maagiahan informasi, konfirmasi, jo verifikasi ka media.

Menuruik baliau, manjabaik di Biro Humas adalah posisi yang serba indak lamak. Katiko pimpinan maminta supayo diagiahan ka pers atau media, tapi berita yang diagiahan indak layak menjadi konsumsi masyarakaik atau informasi yang diberikan indak pulo mampunyoi nilai berita.


Rujukan[suntiang | suntiang sumber]


  1. a b Chaniago, Hasril (2018). 121 Wartawan Hebat dari Ranah MInang dan Sejumlah Jubir Rumah Bagonjong. Padang: Biro Humas Setda Sumatera Barat. pp. 488-491.