Sarinah

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu

Sarinah adalah ikon panting bagi awak urang Indonesia, hal iko diungkapkan oleh Presiden Indonesia pak Joko Widodo (Jokowi) pado Kamis 14 Juli 2022 lalu balokasi di Jakarta. Manuruik pak Jokowi Sarinah marupoan parampuan paling bapangaruih di Indonesia. Dari hal iko pulo, dulu di Indonesia muncul majalah "Sarinah" di Jakarta pado tahun 1982 baralamaik di Jalan Garuda No. 62, Jakarta Pusat. Majalah iko sabalunyo tabik sabagai manjalah tangah bulan. labih lanjuik, sabalun munculnyo majalah iko, Indayu Press alah pernah manabikan bukunyo pada tahun 1963 mambahas tantang Sarinah.[1]

Awal Mulo[suntiang | suntiang sumber]

Sastrawan tanamo Indonesia, Boejoeng Saleh (S.I. Poeradisastra) mangatoan "Sarinah" talalu imajiner (hanyo tadapek dalam angan-angan), tatapi manuruik inyo bagi Soekarno Sarinah marupoan sosok parampuan yang ado pado wakatu yang tapek. Salian itu, bagi satangah masyarakat Indonesia, Sarinah diartian sabagai "Siapa Anti Revolusi Indonesia Akar Hancur". Sampai saat kini, Sarinah sosok yang sulik digantikan, dulu pado maso presiden Soekarno mengabadikanyo inyo dangan sabuah toserba (tokoh serba ada) Sarinah. Dari hal iko pulo, mambuek muncul majalah Sarinah yang pado maso itu sangaik popoler ditangah masyarakaik. Majalah iko dipimpin oleh Soegiarno Soerodjo, sarato jajaran redaksi inyo Soesilo Murti, dibantu dewan redaksi yang terdiri dari Matheus Erlada Rosi dkk.

Dalam Majalah iko, pado maso itu majalah Sarinah muncul sabagai simbol baru gaya hidup wanita Indonesia di era modern. Salain itu, pado sampul majalah Sarinah, majalah iko jugo manonjolkan wajah dan senyum artis cantik di sampul majalah. Sedangkan dalam manyapo pambaco setia, majalah iko salalu dengan warna dan gaya hiduik panuah dinamika. Tiap minggu, setidaknya ado 5000 pambaco mambali majalah Sarinah yang tampilan Lux. Salain itu, sajak patamo tabik Sarinah jugo tak panah baganti kolom. kolom iko, mulai dari "Utama",'Rumah Tangga","Keluarga","Supaya Cantik dan Angun","Konsultasi Kesehatan", "Fisik","Profil","Feature","Umum", "Yang Tetap dan Bonus". Kolom-kolom diatas manjadi kaunggulan dari majalah Sarinah.

Rujukan[suntiang | suntiang sumber]

  1. Dwi Hartato, dkk, Agung (2007). Seabad Pers Kebangsaan. I:BOEKOE.