Sarang bareh

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu

Sarang bareh marupoan makanan khas pariaman nan tabuek dari tapuang bareh dan di makan jo manisan nan tabuek dari saka. Sarang bareh di buek dek urang pariaman katiko bulan rajab karano itulah urang pariaman manyabuik bulan rajab sabagai bulan sarang bareh.

Sarang bareh marupoan makanan lokal nan wajib di antaan karumah mintuo pado saaik bulan sarang bareh atau bulan rajab. Sarang bareh dapek di tamui di ujuang stasiun rel kareta api di pantai gondariah. Sarang bareh nan sangek populer di daerah Nata, karano manuruik mareka ado tigo banso nan nan talibek di dalamnyo. Partamo, sarang bareh marupoan makanan tradisional nan tabuek dari bareh dan di agiah santan tu di masak dalam kuali diagiah gulo sirah . Kaduo, adolah namo lain dari bulan hijriah iyolah bulan rajab. Katigo, sabuah carito nan indak dapek di lupoan iyolah "lelang sarang bareh" nan di adokan dek POMG SMP Nagari Nata katiko bulan november taun 1965 nan di ketuai dek guru Akoeb.[1]

  1. Ra alisyahbana, Saff. "Sarang bareh". Diakses tanggal http://bukikbanderaranahnata.blogspot.com/2011/03/sarang-bareh.html?m=1.