Pangguno:Izatinurul

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu

Baju roki adalah namo lain dari sabutan baju anak daro jo marapulai di Minangkabu biasonyo baju ko dipakai pas acara adat namo acara baralek bisa juo di pakai pas acara baarak - arak bako.

Yang marupokan ciri khas pakian adat adat minangkabau ko adalah panutuik kapalo babantuak sagitigo yang marunciang. Jenis pakaian dengan manutuik kapalo yang sangaik khas itu disabuik pulo dengan sabutan Limpapeh Rumah Nan Gadang atau Bundo Kanduang.

Kironyo pakaian adat minangkabau ko tabagi duo jenis yaitu pakian adat untuk marapulai jo pakaian adat untuk anak daro, yang namo lainnyo Limpapeh Rumah Nang Gadang yang manjadi pakaian adat untuk para anak daro minangkabau. Baju ko marupokan salah satu simbol dari kebesaran padusi yang alah manikah, subananyo ada banyak jenis pakian Limpapeh Rumah Nang Gadang atau Bundo Kanduang, tatapi ada sacaro umum pakaian adat minangkabau tadiri dari: (1) Baju Adat Minangkabau Batabue adalah pakaian adat minangkabau baju kuruang dengan taburan banang ameh, (2) Tangkuluak, (3) salempang, (4) lambak, (5) parhiasan.

Indak baju anak daro minangkabau sajo khas dengan tangkuluaknyo, baju marapulai indak kalah unik dari pakaina anak daro, pakaian adat Minangkbau laki-laki iyo juo mampunyoi ciri khas dan makna dan filosofi yang cukuik mandalam, baju yang dipakai jo marapulai Minangkabau biasonyo disabuik baju Panghulu yang tadiri dari: (1) sarawa, (2) deta, (3) sasampiang, (4) sandang, (5)cawek, (6) tunglek dan kris.[1]



rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

Pangguno iko adolah paserta Wiki Masuk Kampus  di Universitas Andalas Padang kelas Filologi A.
  1. "pakaian adat minangkabau". adat indonesia. 16 Juni 2018.