Mursyid Y. Sonsang

Dari Wikipedia baso Minang, ensiklopedia bebas
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian


Mursyid Y. Sonsang adolah urang wartawan harian di Singgalang Padang. Namo arti  Y. dari singkatan namo mursyid itu di agiahh dari ayahnyo adolah Yusmar, sedangkan Sonsang adolah namo kampuang keteknyo Nagari koto tangah,Tilantang Barat. Makonyo namonyo Mursyid Y.Sonsang. Mursyid lahia di kampuangnyo di Sonsang 28 Agustus 1966. SD mursyid di kampuangnyo. Malanjuikan SMP di Pekan Kamis,Ibu kecamatan.dan abih itunyo lanjuik an SMA 1 Bukitinggi sampai tamaik 1985.[1]

abis tamat SMA nyo marantau masuak kuliah di jurusan pendidikan dunia usaha(PDU) Fakultas Ilmu Pendidikan Institut Keguruan  dan ilmu pendidikan (IKIP)Padang sampai tamaik tahun 1989.Mursyid bakenalan samo dunia pers sejak duduak di bangku kuliah dan samo kos samo awam wijaya yang jadi penulis bara media lokal dan nasional . awam ma agiah motivasi ka musryid agar menuangkan ide idenyo dalam sebuah tulisan apolagi mursyid punyo wawasan lueh , bidang politik,sejarah,olahraga dan selain itu.

Karir[suntiang | suntiang sumber]

Alah acok manulis sajak mahasiswa , alah maraih gelar Sarjana S1,tu Mursyid nyo jadian dunia pers itu sebagai pilihannyo untuak menjadi pembantu lapeh. dan sejak 1992 nyo resmi manjadi wartawan harian singgalang. Hanya duo tahun mursyid tatantang manjadi koresponden televisi RCTI(wakatu itu RCTI adolah salah satu televisi salah satunyo di staisun swasta.

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

  1. Chaniago, Hasril (2018). 121 Wartawan Hebat dari Ranah Minang. Sumbar: Setdaprov Sumbar. pp. 316-319.