Minato, Tokyo

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Minato
港区
Kaki langit Minato
Bandera Minato
Bendera
Lambang rasmi Minato
Lambang
Lotak Minato di Prefektur Tokyo
Lotak Minato di Prefektur Tokyo
NegaraBendera Japang Jopang
WilayahKantō
Prefektur Tōkyō
Laweh
 • Total20,4 km2 (79 sq mi)
Panduduak (Oktober 1, 2015)
 • Total243,283
 • Kapadatan11,925/km2 (30,89/sq mi)
Zona wakatuWSJ (UTC+9)
Kode pos105-8511
Simbol 
• PohonCornus florida
• BungoHydrangea macrophylla
Rosa
Nomor telepon03-3578-2111
Alamaik1-5-25 Shibakōen,
Minato-ku, Tōkyō-to
Situs webcity.minato.tokyo.jp

Distrik kota Minato (港区 Minato-ku?) adolah ciek dari 23 distrik istimewa nan talatak di Tokyo tenggara, Jopang. Tokyo iyolah sabuah prefektur sahinggo kaduduakan distrik kota Minato samo jo sabuah kota. Di kota Minato tadapek tampek-tampek rami ajak Odaiba, Roppongi, Shiodome, dan Stasiun Shinagawa nan marupoan stasiun kareta api Shinkansen.

Kota iko ramai jo kantua pusek parusahoan gadang, kadutaan asiang, dan parusahoan asing. Pusek kantua ado di Toranomon, Shinbashi, Shiba. Samantaro Aoyama dan Akasaka marupoan pusek manggaleh. Tampek tingga mewah ado di Azabu dan Shirokanedai, dan mambuko kawasan baru dilakuan di Shiodeome dan Odaiba.

Dek talatak di pusek kota Tokyo, kota Minato punyo kawasan taman nan lowe, tamasuak di Istano Tōgū, Istano Akasaka (Geihinkan), Taman Shiba, dan kawasan hijau di Shirokanedai. Di kota Minato tadapek juo labiah dari 90 namo tampek nan manganduang kato "saka" (?, lerengan, tanjakan).[1]


Media tantang Minato, Tokyo di Wikimedia Commons


  1. "Minato-ku no chisei (港区の地勢)". Minato City portal site. Diarsipkan dari versi asli tanggal 2008-09-23. Diakses tanggal 9 September 2008.