Darman Moenir

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Darman Moenir
Lahia27 Juli 1952 (umua 71)
KabangsaanBendera Indonesia Indonesia
KarojoSastrawan
Dikana dekSastrawan

Darman Moenir adolah seorang panulih nan lahia di Sawah Tangah, Batusangkar, 27 Juli 1952. Inyo pernah kuliah di Sekolah Seni Indonesia pado tahun 1974. Dan panah kuliah di Akademi Bahasa Asing (ABA) Prayoga, Padang jurusannyo Bahasa Inggris. Dan pado tahun 1981 inyo panah kuliah di Universitas Bung Hatta jurusan Bahasa dan Sastra Inggris, tapi indak luluih. Inyo karajo di Museum Nagari Provinsi Sumatera Barat dan bakarajo sebagai Korektor di Harian Haluan, Padang.[1]

Hobinyo manulih dimulai sajak inyo umua 18 tahun, diantaro tulisan Darman Moenir adolah puisi, cerpen, jo esai sastra dan budaya. Tulisan Darman Moenir banyak dimuek di berbagai media massa contohnyo di Majalah Horison, Titian, Panji Masjarakat, Pertiwi, Kartini, Ummul Qur'an, dan Kalam sarato di Kompas, Pelita, Sinar Harapan, Suara Pemburuan, Suara Karya, Media Indonesia, Indonesia Raya, Republika,Berita Minggu ( Singapura ) dan surek kaba terbitan Sumatera Barat yaitu Haluan.

Darman Moenir panah mandapek hadiah di lomba manulih karya fiksi, misalnyo novel Bako Darman Moenir mandapek hadiah utamo sayembara mangarang Roman DKJ tahun 1980 kamudian diterbitkan oleh Balai Pustaka tahun 1983. Karya-karyanyo nan barupo puisi dikumpuan dalam bantuak buku antologi nan judulnyo Kenapa Hari Panas Sekali? (1975 ) dan Tanpa Makna.

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

  1. "Artikel "Darman Moenir" - Ensiklopedia Sastra Indonesia". ensiklopedia.kemdikbud.go.id. Diakses tanggal 2019-10-29.