Bukit Sulap

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu

Bukit Sulap adalah salah satu objek wisata yang ado di kota Lubuklinggau, Bukit Sulap talatak di pusat Kota. Paralu diketahui bahwasannyo Lubuklinggau ko talatak  di Sumatra Selatan.


Sabalum labiah jauh baiknyo tahu dulu baa sih bisa banamo Bukik Sulap? Ada beberapo carito asal mulo namo Bukik Sulap. Yang Pertamo, Bukik Sulap acok bana menghilang dari pandangan mato saat pagi hari. Dek kareno puncak bukik tatutuik oleh embun pagi dan akan nampak jale pada siang atau sore hari.

Kadua, bukik akan nampak dakek jika dipandang dari tangah Kota Lubuklinggau, akan tetapi pada saat didakekan akan teraso semakin manjauh dan lama untuk tibo ke lokasi tersebut. Yang terakhir, Bukik Sulap akan nampak samo meskipun dicaliak dari berbagai sisi yang berbeda. Itulah asal usul manga bisa banamo bukik Sulap.


Bukik Sulap jugo menjadi paru-paru untuak masyarakat Lubuklinggau. Dek kareno masih banyak pohon-pohon, indak cuma itu sajo bukik Sulap jugo mayimpan fauna. Salah satunyo yakni baruak.


Fasilitas yang ada di bukik sulap salah satunyo ado beberapo gazebo untuak wisatawan bataduh, tampek bakumpua dan menikmati pamandangan Bukik Sulap.

Ndak cuma itu Bukik Sulap ado jugo jalur untuak panjek ke puncak. Ketinggian bukik Sulap 700 mdpl dari ketinggian itu se alah bisa mencaliak hampir seluruh kota Lubuklinggau. Dan baru-baru ini ado penambahan fasilitas yaitu kereta miring dengan rel sepanjang 400 meter. Trek sepanjang 260 meter miringnya 22 derajat dan trek 140 meter miringnya 35 derajat. Tujuannyo kereta miring ko ke puncak bukik.


Semoga Uda-uda dan Uni-Uni bisa tertarik datang ke Kota Lubuklinggau dan main ke tampet-tampet wisata lainnyo.

Rujuakan[suntiang | suntiang sumber]

https://m.detik.com/travel/domestic-destination/d-3485628/simsalabim-ada-bukit-sulap-di-lubuklinggau[pranala nonaktif permanen]