Bachtiar Djamily

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian

Bactiar Djamily lahia di Supayang,Tanah Datar, pado 10 November 1929. Beliau marupoan saurang wartawan yang hebat dan tanamo pado masonyo. Inyo labiah banyak menghabiahan waktunyo di Malaysia.Bactiar Djamaliy juo saurang pangarang yang handal,alah banyak karyonyo yang inyo tulih Inyo jugo pernah melanjuikan pendidikannyo di India pado tahun 1948, dan inyo tardampar ke Malaysia.

Setelah itu inyo labih memfokusan dirinyo ke dalam dunio wartawan dan mengarang buku.Dan ia juga menulis berbagai artikel-artikel untuk surat kabar dan di singapura ia menjadi seorang wartawan harian. Dan ia kembali mengapdikan dirinya sebagai pengarang dan wartawan di Indonesia. Bachtiar Djamily pernah menjadi wartawan kesayangan Presiden Soekarno.

Dan berbagai karyanya sudah di terbitkan di Indonesia maupun di Malaysia seperti cepen,artikel dan surat kabar yang terkenal di masanya. Bactiar Djamily menikah dengan seorang wanita yang bernama Hajah Marianis binti Ibrahim dan mereka di karuniai 7 orang anak dan ia meneruskan hidupnya di Malaysia.Bactiar Djamily meninggal di Malaysia pada tanggal 12 Febuari 1998.[1]

Referensi[suntiang | suntiang sumber]

  1. Chaniago, Hasril (2018). 121 Wartawan Hebat dari Ranah Minang dan Sejumlah Jubir Rumah Bagonjong. Padang: Panitia Pelaksana Daerah Hari Pers Nasional 2018 Biro Humas Setda Provinsi Sumatera Barat.