Asbon Madjid

Wikipedia Minangkabau - Lubuak aka tapian ilimu
Asbon Madjid
Lahia8 Mai 1925 (umua 98)
KabangsaanBendera Indonesia Indonesia
KarojoMusisi
Dikana dekMusisi

Asbon Madjid adolah seorang seniman di Indonesia. Baliau lahia dari keluarga yang urang tuonyo asli dari Tanjung Alam, Tanah Datar. Asbon Madjid lahir di Sibolga, Sumatera Utara, 8 Mei 1925.

Sejak ketek baliau ikuik pindah ka Padang dan sakolah di Padang. Pendidikan, Asbon manamaik an Sekolah Rakyat di Padang (1936), sudah tuh di Ambacht School di Padang (1937) jo Taman Sari Schoot Padang (1941). Samanjak 1937, Asbon ala mulai baraja jo menekuni macam-macam musik dari keroncong, gambus sampai gamad.

Sajak terkenalnyo namo Orkes Gumarang pada era 50 sampai 70-an, itupun tak lapeh dari tangan dingin pemimpinnyo, Asbon Madjid. Walaupun Asbon baru bergabung satu tahun setelah Gumarang didirikan dan baliau manjadi pimpinan orkes ini yang ketiga.

Karir Orkes Gumarang pado maso kepemimpinan Asbon Madjid samakin berkembang. Lagu-lagu Orkes Gumarang hampir satiok hari diputar di radio. Seperti, Lagu Ayam Den Lapeh ciptaan Abdul Hamid, Jiko Bapisah dan Baju Kuruang ciptaan Asbon, Yo Baitu ciptaan Syaiful Nawas, Takana Adiak ciptaan Januar Arifin.[1]

Referensi[suntiang | suntiang sumber]

  1. "Asbon Madjid dan Orkes Gumarang, Pembuka Pintu Indonesia untuk Musik Minang". Langgam.id (dalam bahasa Indonesia). 2019-05-08. Diakses tanggal 2019-10-29.