Rundiang Pangguno:Muhraz

Dari Wikipedia baso Minang, ensiklopedia bebas
Lompek ka: navigasi, cari
Salamaik datang Muhraz di Wikipedia baso Minang!
Mamulai
Mamulai
  • Pangguno baru dapek meliek laman Panganta Wikipedia labiah daulu.
  • Angku dapek mamperkenalkan diri pado Wikipediawan lainnyo di Laman perkenalan
  • Untuak mencuba-cuba manyuntiang, silakan gunokan bak pasia.
  • Baco juo aturan nan disadaranokan sabalum malanjuikkan. Iko adolah hal-hal nan mandasa nan paralu dikatahui jo sado panyuntiang Wikipedia.
Bantuan
Bantuan
  • Bantuan:Isi - tampek mancari informasi tantang caro bakontribusi di Wikipedia, sabalum batanyo pado pangguno lain.
  • FAQ - patanyoan nan acok diajukan tantang Wikipedia.
  • Portal:Komunitas - informasi aktivitas di Wikipedia.
Tips
Tips
Membuat kesalahan?
Mambuek kasalahan?
  • Jan takuik! Angku indak paralu takuik salah do, saaek manyuntiang ataupun mambuek laman baru, manambakan ataupun manghapuih kalimat.

    Pangurih sarato pangguno lainnyo nan mamantau parubahan tabaru akan capek manamuan kasalahan Angku dan mangambalikannyo ka bantuak samulo.

Welcome! If you are not an Indonesian speaker, you may want to visit the Indonesian Wikipedia embassy or a slight info to find users speaking your language. Enjoy!
Salamaik manjalajah, kami manunggu suntiangan Angku di Wikipedia baso Minang!
 ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   17.19, 7 Pebruari 2013 (WIB) 7 Pebruari 2013 17.19 (WIT)

Welcome Aboard brada! :D  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   17.19, 7 Pebruari 2013 (WIB)

Haha, salamaik tibo! Naval Scene (bicara) 7 Pebruari 2013 19.35 (WIT)
{{vote}} Satuju juo! (Ikon vote-nyo alun ado lai do!) :-) Naval Scene (bicara) 7 Pebruari 2013 19.54 (WIT)

Daftar isi

Blh:Kategori[suntiang sumber]

Ko' kato pak Benny bia dulu, rasonyo ado alasan khusus untuak itu. Jadi awak tunggu sajo rancaknyo. di WBI Bls=Balas, disiko Baleh  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   9 Pebruari 2013 09.50 (WIT)

Eh, tunggu dulu... Ko' mambaco pasan dinda jo pak Benny, rasonyo nan jan dihapuih tu Kategorinyo (induaknyo) dek alun kosong. Untuak mangosongkannyo, "mungkin" samemang harus awak hapuih ciek2 kategori tu dari artikel. Untuak jalehnyo, rancaknyo ditanyokan lai ka pak Benny.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   9 Pebruari 2013 10.01 (WIT)
Oke, sabanta ambo caliak.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   9 Pebruari 2013 11.39 (WIT)
Dialiahkan sajo nan Indonesianyo.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   9 Pebruari 2013 17.10 (WIT)

Palanta[suntiang sumber]

Iko ancak dak? wiki nds-nl:Main Page. Rumah gadang jadi latar fotonyo.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   9 Pebruari 2013 23.18 (WIT)

Templat country data[suntiang sumber]

Nampaknyo ado 2 buah templat nan bamasalah. Bisa dipariso?  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   12 Pebruari 2013 20.28 (WIT)

Interwikinyo maleset. Beko ambo pelokkan. Mokasi SpartacksCompatriot (maota) 13 Pebruari 2013 14.14 (WIT)

O dinda...[suntiang sumber]

Soal bot ko rancaknyo awak pakai kabijakan standar bot di meta se lu. Soalnyo alun ado nan dapek mamareso spesifikasi bot ko di siko khan? Koq lah ado birokrat beko, nan salah satu tugasnyo malakekkan status bot, baru awak buek policy surang bantuak di WBI. Ba'a tu?  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   14 Pebruari 2013 23.02 (WIT)

Labiah lanjuik: caro implementasi kabijakan

wkwkwkw.... tengkyu alah managa-an [suntiang sumber]

Baru nampak ambo. Manggalagak darah ambo. wkwkwkwk  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   21 Pebruari 2013 18.24 (WIT)

Eh iyo lupo, itu td foto dinda, Semen Padang FC marayoan gala juaro, ambo pindahkan ka common bia bisa dipakai di siko.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   21 Pebruari 2013 18.33 (WIT)

Skrip userinfo[suntiang sumber]

Karena dinda sudah merubah namanya jadi templat {{skrip userinfo}}, maka perintahnya juga harus dirubah dalam commons.js pribadi, yaitu jadi {{subst:skrip userinfo}} atau {{gnt:skrip userinfo}}. Tapi sepertinya untuk kita disini tidak berfungsi krn zona waktu kita Asia/Jakarta (belum diakomodasi oleh skrip-nya), sementara wiki-id masih mengikuti zona waktu server Wiki. Masih dicoba utak-utik lagi ni, agar bisa mengenali zona waktu UTC+7.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   24 Pebruari 2013 12.51 (WIT)

Good luck with min.wp[suntiang sumber]

Hey mate, it's fantastic to see min.wp with it's own dedicated project. If there's anything I can do to help, especially from the Commons standpoint, you know you may always feel free to get in touch with me. Cheers, Russavia (maota) 25 Pebruari 2013 04.59 (WIT)

Re:Rujuakan[suntiang sumber]

Raso ambo lah ketek tu... lah 90% kalau indak salah. Atau paralu dibuek jadi 80%?  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   28 Pebruari 2013 20.16 (WIT)

Caliak disiko dibagian == Referensi ==  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   28 Pebruari 2013 20.19 (WIT)
Oce..  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   28 Pebruari 2013 20.35 (WIT)

kecamatan[suntiang sumber]

Rancaknyo pakai templat kotak navigasi kecamatan diateh templat kotak navigasi kabupaten/kota. Jadi ado 2 templat kotak navigasi. Bia nampak desa jo kelurahan nan dibawahi kecamatan tasabuik. Oiyo bia capek bueknyo, pakai templat ko {{kec}}.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   5 Maret 2013 20.30 (WIT)

Hahaha... komandan trantib. :D  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   5 Maret 2013 21.07 (WIT)

Rencana pilihan ms.wiki[suntiang sumber]

Salam, bisa anda mengundi di sini bagi rencana Kota Kinabalu edisi April. Harap bisa membantu. Terima kasih. ms:Wikipedia:Calon_rencana_pilihan#Kota_Kinabalu----Aplikasi (Bicara) 7 Maret 2013 09.12 (WIT)

Blh: Namo urang Minangkabau[suntiang sumber]

Baik Sanak, ambo cubo mambantu. Tapi ambo nak bapandapek saketek sabalunnyo. Kok manuruik ambo, paragraf pambuko jo isinyo, raso banyak panjalasan nan agak batele-tele (macam katarangan tantang namo-namo suku Jawa, Sunda, Bali, Maluku, Papua, jll.). Eloknyo kok awak ringkas nan paralu-paralu sajo, supayo labiah efektif jadinyo kalimaik-kalimaik tu. Baitu sajo ambo sampaian, mintak mauh kok talonsong bapandapek. Naval Scene (maota) 11 Maret 2013 13.25 (WIT)

Namo rasmi daerah[suntiang sumber]

Rasonyo untuak provinsi Kepulauan ... indak paralu diubah ka Kapulauan, soalnyo itu namo rasmi.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  16.45, 12 Maret 2013 (WIB)

Ba'a rasonyo kalau Sungai Limau barubah namonyo jadi Kali Jeruk di Wikipedia bahasa Betawi (kalau lah ado beko)?  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  17.05, 12 Maret 2013 (WIB)
Iyo namun kan ada tambahan "yang tidak diatur di bagian pertama (pembagian administratif)" samantaro namo resmi provinsi itu "Kepulauan Riau" atau kabupaten "Kepulauan Meranti" bukan district "Meranti Archipelago"... Warner Brothers (Warner Bros.) akan menuntut kepengadilan jika nama resminya ada yang mengganti menjadi Warner Bersaudara.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  17.35, 12 Maret 2013 (WIB)
Oh yo sudahlah. Asal tetap ado laman pangaliahannyo. Soalnyo urang mancari namo tu (artikel) berdasarkan namo nan dikenali umum. Jadi asal laman pengalihan ado, artikel tetap basobok. Jan lo gara2 indak basobok, dibuek pulo artikel baru.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  17.47, 12 Maret 2013 (WIB)

Blh:Timur jo Barat[suntiang sumber]

Makonyo indak ambo ubah Sumatera Barat do.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  13.37, 16 Maret 2013 (WIB)

Alun paralu lah... baru juo sakali ko kanai gaduah.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  16.39, 16 Maret 2013 (WIB)

Blue Clay Barnstar[suntiang sumber]

FedererBlueClay.jpg Federer Blue Clay Barnstar
Barnstar for you because of the create Roger Federer article. --Kolega2357 (maota) 22 Maret 2013 18.38 (WIT)

Gabung[suntiang sumber]

Maksudnya menyokong menjadi ahli proyek Wikipedia bahaso Minang untuk mencapai 100.000 artikel ke?----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 13.26 (WIT)

Baiklah, saya setuju menjadi ahli projek Wiki pembagian administratif. Lagi pula, tugas mencipta rencana di ms.wp saya kira sudah selesai kerana sudah mencapai sasarannya.----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 13.36 (WIT)
Tidak mengapa, terima kasih atas infomasi tersebut.----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 15.03 (WIT)

Panguruih[suntiang sumber]

Awak tidak mahu memohon jawatan tersebut ke karena saya lihat awak sesuai menjadi panguruih disini karena awak lebih aktif dan bisa membantu Iwan Novirion.----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 15.07 (WIT)

Baiklah, saya rasa Pak Iwan bisa memohon lagi jawatan di meta untuk menjadi panguruih tetap. Saya sendiri panguruih di bug.wiki tetapi sudah tidak aktif karena tiada komuniti disana.----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 15.11 (WIT)
Terima kasih karena memberitahu. Saya akan gunakan perkataan adolah.----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 15.46 (WIT)

Saya rasa sudah tiba masanya untuk saudara menjadi pengurus disini kerana saudara merupakan penutur asli Minang, lebih aktif serta berpengalaman di Wikipedia bahasa Indonesia. Saya rasa eloklah saudara memohonnya di meta.--法汉 Aplikasi 4 April 2013 01.17 (WIT)

Kedalaman[suntiang sumber]

Bagaimana ni, jika boleh saya ingin membantu min.wp mencapai 1,000 malam ni, tapi bila lihat kedalamannya semakin menurun dari 51.0 kini 46.4

Baiklah, setelah mencapai 1,000 saya akan membantu memberikan ucapan selamat datang kepada pengguna baru.----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 16.10 (WIT)

Re[suntiang sumber]

Terima kasih :) Mimihitam (maota) 24 Maret 2013 20.47 (WIT)

Bintang penghargaan[suntiang sumber]

Terima kasih atas penghargaan tersebut. Saya amat menghargainya. Boleh saya tahu, di wiki ini bagaimana cara untuk memberi penghargaan kepada seseorang?. Baiklah, saya akan menghabiskan rencana berkaitan Sumatera Barat dalam masa terdekat.----Aplikasi (Bicara) 24 Maret 2013 23.13 (WIT)

Stefanie Sun[suntiang sumber]

Jika terdapat kesalahan istilah di rencana ini, harap bisa dibaiki mengikut istilah bahaso Minang yang sebenar.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 07.49 (WIT)

Terima kasih atas terjemahan tersebut.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 08.08 (WIT)

Proyek Wikipedia:Pangumuman[suntiang sumber]

Mahu tak jika kita memulakan proyek tersebut dengan sentiasa update berita terkini mengenai Wikipedia Minang?----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 09.52 (WIT)

Baiklah, saya akan memulakannya.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 09.55 (WIT)

Baiklah.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 10.33 (WIT)

Baleh[suntiang sumber]

Iyo... takajuik-kajuik ambo Internet putuih samalaman. Tolong di cek kalau2 ado nan paralu dipelok'an tajamahannyo yo? Bia beko pakai AWB se bia capek karajonyo.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.02, 25 Maret 2013 (WIB)

Wkwkwkwk langsuang jadi 14 kadalaman awak. {{depth}}. Memang paralu AWB karajo liak buek maningkekkan kadalaman.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.09, 25 Maret 2013 (WIB)
Wkwkwkwk.... angek Ezagren... {{hahaha}}. Traktornyo beko malam selah karajo, bia indak taganggu "Parubahan baru" dek inyo2 se nan muncua...  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.15, 25 Maret 2013 (WIB)
Oke.. AWB stand by.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  11.13, 25 Maret 2013 (WIB)

hapuih interwiki[suntiang sumber]

Kan ado skrip... pakai skrip selah. Labiah capek kan?

mw.loader.load('//www.wikidata.org/w/index.php?title=User:Yair_rand/checksitelinks.js&action=raw&ctype=text/javascript');

 ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.19, 25 Maret 2013 (WIB)

Yup... common.js

Senarai templat[suntiang sumber]


Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 10.39 (WIT)

Tanya[suntiang sumber]

Halo, boleh minta tolong bantu terjemahkan Templat:Infobox Planet; terutama untuk istilah ilmiah seperti "inclination", apakah sebaiknya menyerap dari bahasa Indonesia? Terima kasih dan salam. Mimihitam (maota) 25 Maret 2013 17.42 (WIT)

Baiklah, terima kasih :) Mimihitam (maota) 25 Maret 2013 18.10 (WIT)

Balas:Perbaiki[suntiang sumber]

Boleh juga, saya akan mengusahakannya dalam waktu terdekat.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 19.24 (WIT)

Bukan itu sahaja, ia juga dapat meningkatkan jumlah laman dan juga suntiangan.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 19.27 (WIT)
Yummy, sedapnya. Sate Padang yang awak berikan itu begitu lazat. Kenyang perut saya. ----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 20.56 (WIT)
Nanti saya ciptakan rencana Sate Padang di ms.wp dan juga min.wp.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 20.58 (WIT)

Balas:Rujuakan[suntiang sumber]

Bagus juga ada kamus ini, senang digunakan untuk mengemaskan Wikipedia ini ke dalam bahasa Minang.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 21.34 (WIT)

Baiklah, sebenarnya Wikipedia:Pangumuman itu saya ada ambil daripada Wikipedia bahasa Melayu bercampur dengan Wikipedia bahasa Indonesia.----Aplikasi (Bicara) 25 Maret 2013 21.46 (WIT)

Blh:Jorong[suntiang sumber]

Antah yo, alun sempat ambo cek gai lai do. Bekolah di caliak ciek2. Lagipulo kalau untuak Sumbar raso ambo indak manga gai doh. Ituang2 malengkapi.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  07.44, 27 Maret 2013 (WIB)

Baiklah, saya hentikan dahulu rencana jorong.----Aplikasi (Bicara) 27 Maret 2013 09.51 (WIT)

Jika nagari?----Aplikasi (Bicara) 27 Maret 2013 09.59 (WIT)

Rasanya tak mengapa Jorong dan Nagari... karena itu merupakan daerah administrasi yang sah. WPID tak punya artikel itu, mengapa pula harus kita ikuti sedemikian? Sedangkan rencana desa/kelurahan untuk tahun-tahun sekarang ini, WPID sudah tak bersetuju lagi untuk dibuatkan. Lagi pula bukankah akan menambah keunikan Wiki-min yang memiliki rencana nagari/jorong lebih lengkap dibanding WPID?  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.15, 27 Maret 2013 (WIB)
Setuju dibuatkan untuk Sumatera Barat sahaja. SpartacksCompatriot (maota) 27 Maret 2013 10.21 (WIT)
Yes check.svg Ya! Untuk Sumatera Barat sahaja.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.22, 27 Maret 2013 (WIB)
Baiklah, hanya Sumatera Barat sahaja. ----Aplikasi (Bicara) 27 Maret 2013 19.18 (WIT)
Tidak mengapa, lagipun ini silap saya kerana ingin mengejar 2,000.----Aplikasi (Bicara) 28 Maret 2013 14.13 (WIT)

Site notice[suntiang sumber]

Yes check.svg Salasai  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.11, 27 Maret 2013 (WIB)

Laman Baru[suntiang sumber]

Uda, cubo lah uda pelok'i laman nan baru wak buek, Suku_ Batak. Takuik ado nan salah Ardzun (maota)

Oh bitu da, tapi bukannyo alah umum di masyarakik manyabuiknyo jo kato Utara, indak jo Utaro? mungkin uda bisa jalehan seketek. taruih da, untuk panggunoan arah mato angin di bahaso minang co apo da? Ardzun (maota) 30 Maret 2013 09.33 (WIT)

Tanyo lai da, maaf agak baruntun senek. Partamo, baa caro maubah namo artikel dari suku batak manjadi urang batak misalnyo. kaduo, wiki data itu apo da? baa caro mambuek suatu artikel tu ado linkno di artikel nan samo di bahaso lain? Trimo kasi lai da Ardzun (maota) 30 Maret 2013 21.40 (WIT)

Blh:Redundan[suntiang sumber]

Raso ambo indak fatal do khan? Ituang2 nambah panjang kalimat pado "one liner article".  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  19.01, 4 April 2013 (WIB)

Blh:Kapa karuak[suntiang sumber]

Kapa stand by... mananti kaputusan di Kadai kopi.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  13.39, 14 April 2013 (WIB)

Re: Lai Tau Sanak[suntiang sumber]

Da, untuak awalan "lai tau sanak"nyo, kato "bahwa" ancak diubah ka kato "kok", "baso", "bahaso", atau dipadiakan "bahwa". Kok marujuak ka Kamuihkato "bahwa" itu dlm bhs minang "bahaso" atau disingkek "baso" Ardzun (maota) 20 April 2013 20.31 (WIT)

Adih da. tapi nan ka dipakai bantuak singkeknyo ajo kan(baso)? bukan bantuak panjangnyo(bahaso)? Ardzun (maota) 20 April 2013 20.55 (WIT)
Awak muloi bantu narjamahan di bulan Mai yo da :D Ardzun (maota)

Templat: Lai Tau Sanak/Mai alah salasai wak tajamahan da, cubo dicek Ardzun (maota) 22 April 2013 18.00 (WIT)

Templat: Lai Tau Sanak/April alah lasai da :D, sila di cek lai Ardzun (maota) 22 April 2013 22.18 (WIT)

Ancak tu da :) tapi jan lupo dicek dulu bia beko ndak ado salah2 kato gai doh da! Ardzun (maota) 22 April 2013 22.21 (WIT)

Da, templat lai tau sanak jo hari iko dalam sajarah alun baupdate lai. Baa caronyo da? Ardzun (maota) 1 Mai 2013 16.33 (WIT)

Da, baa caro mamajnag lai tau sanak jo hari iko dalam sajarah di laman utamo?? lah hampia saminggu ndak muncul do da. Ardzun (maota) 6 Mai 2013 14.54 (WIT)

Re: Hari Iko Dalam Sajarah[suntiang sumber]

beko ka wak salasaikan seketek saketek Ardzun (maota) 2 Mai 2013 19.25 (WIT)

Blh:Lai tau sanak[suntiang sumber]

Oke... beko ambo karajoan.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  00.24, 21 April 2013 (WIB)

Oke[suntiang sumber]

Trimong gnaseeh..... --Adi.akbartauhidin (maota) 22 April 2013 09.56 (WIT)

Blh:Bantu[suntiang sumber]

Oke, saya akan mengusahakannya.--法汉 Aplikasi 22 April 2013 21.17 (WIT)

Tumbuhan apo tumbuahan?[suntiang sumber]

 ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  22.11, 22 April 2013 (WIB)

Tapaso dipindah {{tumbuhan-stub}}  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  22.17, 22 April 2013 (WIB)
Ok, bung. --Adi.akbartauhidin (maota) 23 April 2013 09.07 (WIT)

Blh:Rintisan vs rancangan[suntiang sumber]

Yes check.svg done!  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  18.19, 23 April 2013 (WIB)

Siiip.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  18.52, 23 April 2013 (WIB)
Kotak suksesi lah oke.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  10.32, 24 April 2013 (WIB)

Re: Salamaik datang![suntiang sumber]

Tarimokasi Nanda Ramzy. Partamo-partamo maaf baribu maaf yo, baru kini mambaleh pasan Nanda. Salamaik pulo, parjuangannyo jo kawan-kawan lah barhasil, sahinggo kini lah ado pulo Wikipedia bahaso Minangkabau, samoga bisa maju capek. Saba yo, beko ambo isi laman pangguno ambo. Oh iyo, salamaik pulo untuak nanda nan lah jadi panguruih di Wikipedia bahasa Indonesia. Dari dulu-dulu nak maucapkan salamaik, tapi lupo-lupo se (maklum apak lah gaek he he he...). Baitu dulu yo Nanda, lain wakatu disambuang baliak. Tarimokasi, sukses salalu, salam.--Jayrangkoto (mangecek) 29 April 2013 05.05 (WIT)

Pedoman[suntiang sumber]

Jo awak yo padoman.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  

Mintak tolong[suntiang sumber]

Assalamualaikum Nanda Ramzy, baa kaba?, samoga baiak-baiak sajo yo. Ambo ka mangadu jo mintak tolong ciek a. Ambo manajamahan/mambuek artikel biografi tokoh, tapi acok indak kalua foto/gambarnyo, baa kok baitu tu?. Ambo lah mancubo mambatua-annyo tapi indak bisa ambo do, maklumlah ambo ko urang gaek gatek. Tolong juolah ambo manambahan gambar/foto ka infobox nan alun ado fotonyo lai, ambo indak bisa. Kalau ndak, ajai ambo caro mamasuak-an foto tu. Baa caronyo manantuan baso foto tu lah bebas di pakai sacaro umum. Dulu ambo pernah mancubo, ee langsuang ditulak dek panguruih, sajak itu ambo indak pernah mancubonyo lai. Baitu dulu yo Nanda, tarimokasi, salam.--Jayrangkoto (mangecek) 3 Mei 2013 16.57 (WIT)

Mintak tolong II[suntiang sumber]

Nanda Ramzy, tolong pak ciek yo. Tolong gantian warna huruf "jayrangkoto mangecek" tu ka warna kuniang yo. Tarimokasi yo Nanda, salam.  ~~jayrangkoto mangecek~~  00:33, 4 Mei 2013 (WIT)

Maaf Nanda Ramzy, indak jadi do yo, ambo cubo mautak atiak, akianyo lai bisa he he. Tarimokasi.  ~~jayrangkoto mangecek~~  05:00, 4 Mei 2013 (WIT)

Ramzy? Bukankah dia ini SpartacksCompatriot? Mana datangnya Ramzy?. Aneh..法汉 Aplikasi 5 Mai 2013 06.37 (WIT)

Kadai Kopi[suntiang sumber]

Anda begitu rajin mengarsipkan laman kadai kopi setiap bulan. Anda memang pantas menjadi pengurus di sini bersama-sama dengan pak Iwan, Ardzun dan ‎Jayrangkoto.--法汉 Aplikasi 8 Mai 2013 21.19 (WIT)

Blh: Panguruih[suntiang sumber]

Ok Nanda. Iko usulan ambo, 1. Nanda Ramzy sendiri, 2. Dinda Iwan Novirion, 3. Dinda Naval Scene (sia ko namo aslinyo?), 4. Gombang, 5. Nanda Rahmatdenas (baa kok indak ado mancogoknyo disiko?), sia lai yo?. Untuak panguruih ko bara urang Nanda?. Bekolah pak tambah usulan nan lain. Ok yo, mokasi, salam.  ~~jay rangkoto mangecek~~  9 Mai 2013 12.00 (WIT)

Satau ambo nan paliang aktif tu Spartacks Ramzy jo Ee One. Sia lai?. Kalau Aplikasi tu gadang paratiannyo, lai bisa nyo sato tu?. Gak batigo urang ambo raso indak baa do, buliah nak labiah laluaso bakarajo nyo. Ambo alun tau bana kasadonyo lai do. Ambo sarahan se lah ka nan mudo-mudo baa nan karancak.  ~~jay rangkoto mangecek~~  19.56 9 Mai 2013 (WIT)

Re : Kota Kinabalu[suntiang sumber]

Wasalam, terima kasih atas bantuannya.

Saya sudah letakkan bahagian yang perlu diterjemahkan di draft khas, panjang juga ni, hehe. Maaf kerana saya tidak bisa berbicara dalam bahasa Minang. Ranking Update (maota) 9 Mai 2013 11.55 (WIT)
Sama-sama, terima kasih juga atas bantuannya. Ranking Update (maota) 9 Mai 2013 20.59 (WIT)

Bot[suntiang sumber]

Saya telah menggunakan bot saya untuk mencipta artikel baru. Saya telah pun meminta izin daripada Pak Iwan sebelum ini dan beliau mengizinkannya. Saya akan membantu memperkayakan jumlah rencana di Wikipedia ini.--法汉 Aplikasi 9 Mai 2013 17.47 (WIT)

Baiklah, saya akan melakukan kerja-kerja bot tersebut dengan pantas. Mujurlah kerja-kerja bot disini tidak seketat di mswp. Terima kasih karena mendukung kerja-kerja bot saya. --法汉 Aplikasi 9 Mai 2013 18.05 (WIT)

Mintak tolong ciek[suntiang sumber]

O dinda, bisa mintak tolong tanyoan ka si Siebrand pakaro ruangnamo "Pengguna" kapatang tu di translatewiki.net? Inyo sabuik khan akan baganti di versi 1.22wmf2, tapi nyatonyo kini lah masuak ka versi 1.22wmf3 alun juo baganti. Ambo nak mananyo langsuang, Inggirih ambo "belepotan" Bisa khan dinda?  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   9 Mai 2013 20.47 (WIT)

Siiiip!  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   9 Mai 2013 23.19 (WIT)

Halaman undian anda[suntiang sumber]

Saya udah menyiapkan laman undian untuk anda. Lihat ini.法汉 Aplikasi 10 Mai 2013 18.13 (WIT)

Sama-sama. Nanti saya cuba minta undian rakan-rakan di ms dan id sekali.--法汉 Aplikasi 10 Mai 2013 18.20 (WIT)

Tahniah saudara karena berjaya memperolehi 20 undian dalam satu hari. Saya akan meneruskan berkempen untuk kalian berdua.法汉 Aplikasi 11 Mai 2013 00.14 (WIT)

Soal panguruih[suntiang sumber]

Haha... tarimokasi dinda pambaritauannyo. Koq lai bakawan, lai dapek rasonyo ambo satujui. Takuik koq ado hal2 mandadak di tampek karajo ambo beko.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan  

Wa'alaikumsalam ww Ramzy, lah ambo sampaian pasatujuan ambo di Kadai Kopi. Tarimo kasih. Salam, Naval Scene (maota) 13 Mai 2013 11.26 (WIT)

Undian untuk Naval Scene[suntiang sumber]

Salam semua, anda semua diundang untuk mengundi saudara pak Ichsan sebagai pengurus di Wikipedia bahasa Minang. Untuk mengundi sila ke halaman ini. Saya meminta maaf sekiranya ianya menganggu kalian semua demi masa hadapan Wikipedia bahasa Minang yang lebih baik dengan adanya 3 orang pengurus.法汉 Aplikasi 13 Mai 2013 15.23 (WIT)

Admin[suntiang sumber]

Halo. Kau admin di siko?

Tempoh pengundian..[suntiang sumber]

Sebenarnya berapa lama ya tempoh pengundian artikel pilihan di WBI?. Ranking Update (maota) 15 Mai 2013 18.57 (WIT)

Re: Tarjamah[suntiang sumber]

Kok wak pindahan dulu ka lama Kota Kinabalu, abih itu diagiah label templat "alun ditarjamahkan dri bahaso Indonesia" lai buliah da??? Ardzun (maota) 16 Mai 2013 07.23 (WIT)

Kota Kinabalu < Terima kasih [suntiang sumber]

Terima kasih kerana mengiktirafnya sebagai AP di WBI! Ranking Update (maota) 16 Mai 2013 19.28 (WIT)

Ya, saya ada melihatnya. Terima kasih sekali lagi buat anda dan saudara Ardzun kerana membantu saya disini. Ranking Update (maota) 16 Mai 2013 19.50 (WIT)

Alhamdulillah da, Kota Kinabalu alah lasai ditajamahan :D Ardzun (maota) 8 Juni 2013 15.19 (WIT)

Blh:Tutuik[suntiang sumber]

Ondeh... padam koneksi ambo sabanta ko, nampaknyo alah ditutuik jo Aplikasi. Ruponyo pun alah diajuan sakali ka Meta ma? Mantap!  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   17 Mai 2013 23.56 (WIT)

Tanyo ciek dinda[suntiang sumber]

Manga dirubah baliak pakakeh Tips Rujuakan tu? Apo indak jalan sabalumnyo? Ingin tau sajo.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   18 Mai 2013 21.49 (WIT)

Sabananyo itu lah dari patamo ambo buek. Tu diubah dek Steward Billinghurst dari meta. Alasannyo kalau pakai command (parintah) "mw.loader" apopun parubahan (update) dari gadget tu di wp.en, awak sato pulo otomatih (indak paralu update manual). Tapi memang jadinyo bahaso Inggirih (indak ado tajamahannyo). Tapi indak apo-apolah. Bia ambo jadi rajin man-cek ka wp.en koq ado parubahan dari gadget tu.  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   18 Mai 2013 22.09 (WIT)

Tarimokasi Dinda[suntiang sumber]

Rosen (Pinatypie).jpg

Terima kasih!
Atas suaranya dalam pemilihan pengurus di Wikipedia bahasa Minang


Wasalam,  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   18 Mai 2013 23.02 (WIT)

Sairiang balam jo barabah
Barabah ka taluak pai mandi
Sairiang salam jo sambah
Sambah taunjuak salam kumbali.
Tarimo kasih banyak ateh bantuannyo, Sanak Spartacks. Samo-samo awak paeloki WpMin ko yo. Salam, Naval Scene (maota) 21 Mai 2013 14.46 (WIT)

Pamiliahan di ms.wiki[suntiang sumber]

Sanak uda Ramzy diundang untuak mamiliah saudara JerichoNation sabagai panguruih di ms.wiki. Lihat di sini. Tarimo kasih. Salam.法汉 Aplikasi 31 Mai 2013 18.05 (WIT)

Buya Hamka[suntiang sumber]

Tolong ciek da, tolong dipeloki lama buya hamka supayo indak talampau jauah bana jarak antara paragraf pambukak jo daftar isinyo. Ardzun (maota) 6 Juni 2013 16.45 (WIT)

Penghargaan buat anda! [suntiang sumber]

BoNM - Malaysia Hires.png
Bintang Malaysia + Bintang Kerja Kuat
Tireless Contributor Barnstar Hires.gif

Sebagai penghargaan kerana membantu menyiapkan artikel Kota Kinabalu. Salam dari saya. — иz нίpнόp ʜᴇʟᴘ! 20 Juni 2013 19.38 (WIT)

Re:AWB[suntiang sumber]

Traktor AWB tangah turun masin.... Koq lah kalua bengke beko, inyo langsuang karajo. hehe...  ‹› Iwan Novirion™ Kirim Pesan   29 Juli 2013 18.39 (WIT)

Ado artikel rancak di Singgalang Nama Nagari. Baa kok wak pakai juo di WpMin ko? Salam, Naval Scene (maota) 2 Agustus 2013 19.41 (WIT)
Sabana satuju Sanak, kok namo-namo taratak, dusun, jorong, jo nagari di Wikipedia Minangkabau ko baliak ka ijoan nan asali. Namo nan diindonesiakan dapek ditulih dalam kuruang jo ado laman alaiahnyo supayo ndak ado nan kabinguangan, misanyo 2 x 11 Enam Lingkung. Salam, 2 Agustus 2013 20.02 (WIT)
Dulu ambo pernah mambaco majalah Intisari, ditulih disitu dalam bahaso Indonesia, panggunoan rumuih matematika indak lazim dipakai untuak namo daerah. Saharuihnyo, 2 x 11 Enam Lingkung ditulis Duo Kali Sabaleh Anam Lingkung walau di laman rasmi Padang Pariaman [1] ditulih 2 x 11 Enam Lingkung Faishal Wafiq Zakiy (maota) 4 Agustus 2013 07.35 (WIT)

Blh:Medali[suntiang sumber]

Pingek buliah juo tu, Sanak. Atau wak usuaan se di kadai. Salam, Naval Scene (maota) 6 Agustus 2013 12.55 (WIT)


Haloo Udaa... :D[suntiang sumber]

Uda.. ndak ado pamilihan pangurus WMin da??

Tarimokasih

ДмитрийВанкович 12 September 2013 20.48 (WIB)

Laman utamo[suntiang sumber]

Salamaik taun baru hijriah! Lain dari tu Sanak, baa laman utamo awak kini jadi sarupo tu (ado templat alun batajamah)? Ndak rancak rasonyo? Naval Scene (maota) 5 Nopember 2013 08.47 (WIB)

Balas:Padang di LU[suntiang sumber]

Kalau gambar loga kota, itu kebesaran. Makanya saya ganti dengan gambar panorama kota Padang, walaupun kepanjangan, namun tidak kebesaran. Hanamanteo (maota) 5 Nopember 2013 13.38 (WIB)

Kalau gambar yang anda sarankan, boleh saja. Sekarang, silakan untuk mengganti gambarnya. Hanamanteo (maota)
Yes check.svg Alah Sudah saya ganti. Hanamanteo (maota) 5 Nopember 2013 13.57 (WIB)

Baleh: Common.js[suntiang sumber]

Waalaikumsalam warahmatullah. Dapek bicaro saketek jo John Vandenberg tentang ujicoba di wiki Itali tu (inyo mandukuang). Kok ambo paribadi rasonyo masih eksperimental, jadi ambo masih ragu-ragu. Dek karano nan caro manyuntiang VisualEditor pun, ambo masih alun lanca lai. Nan rancak, mungkin paralu tanyo pulo baa pandapek Bang Iwan, Ardzun jo dunsanak lainnyo. Salam, Naval Scene (maota) 13 Desember 2013 16.31 (WIB)

Membuat artikel bot[suntiang sumber]

Kemarin Anda membuat artikel dengan bot, 'kan? Bisa beritahu saya caranya? Mohon maaf jika ke depannya bakalan ada pertanyaan lanjutan karena kemampuan bahasa Inggris saya masih terbatas. Terima kasih Ezagren (maota) 31 Oktober 2014 13.50 (WIB)

Blokir?[suntiang sumber]

Maaf, saya menggunakan bahasa Indonesia saja, walaupun selama tiga bulan berturut-turut setiap makan siang, saya pernah makan rendang daging plus telur bulat saja (pesan melalui OB), karena makanan ini praktis bisa dimakan sambil komputeran. Karena keseringan saya jadi tahu bahwa daging yang saya makan itu adalah kerbau, karena kalau sapi katanya hancur.

Saya heran kok saya diblokir oleh anda dan saya juga disuruh menghubungi anda, padahal saya kemarin juga telah menyunting Wikipedia Indonesia. Di bawah ini halaman blokir tersebut:

Anda tidak memiliki hak akses untuk menyunting halaman ini, karena alasan berikut:


Nama pengguna atau alamat IP Anda telah diblokir.

Blokir dilakukan oleh SpartacksCompatriot. Alasan yang diberikan adalah Memberikan informasi palsu.

Diblokir sejak: 12 Mei 2013 02.34
Blokir kedaluwarsa pada: tak terbatas
Sasaran pemblokiran: 114.79.13.59

Anda dapat menghubungi SpartacksCompatriot atau pengurus lainnya untuk membicarakan hal ini.

Anda tidak dapat menggunakan fitur 'Kirim surel ke pengguna ini' kecuali Anda telah memasukkan alamat surel yang sah di preferensi akun dan Anda tidak diblokir untuk menggunakannya.

Alamat IP Anda adalah 114.79.13.59, dan ID pemblokiran adalah 25410. Tolong sertakan salah satu atau kedua informasi ini pada setiap pertanyaan yang Anda buat.

> > > Mohon penjelasan anda. Terimakasih banyak.Gsarwa (maota) 27 Januari 2015 22.57 (WIB)

Open proxy yah Gswara? kalau iya tolong baca m:NOP.Aldnonymous (maota) 3 Pebruari 2015 12.24 (WIB)

Re:Wikipedia Asia Month[suntiang sumber]

Iyo, tapi urang lain nan sato ado ndak? jan sampai malu wak beko.. hehehe :-) Naval Scene (maota) 29 Oktober 2015 20.18 (WIB)

Re:Welcome[suntiang sumber]

Tarimo kasiah, Sanak Muhraz. Ambo suko baso Minang, tapi malangnyo indak ado 'lawan' kecek di kampuang ambo; justeru kurang praktisnya dan mungkin ada banyak kecacatan dalam penulisan saya. Nasib baik ada ramai yang membantu di sini :) Salam, Algazel (maota) 17 Januari 2016 10.17 (WIB)

The Signpost: 03 February 2016[suntiang sumber]

News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

The Signpost: 10 February 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 17 February 2016[suntiang sumber]

News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

The Signpost: 24 February 2016[suntiang sumber]

WikipediaSignpostIcon.svg
News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

The Signpost: 2 March 2016[suntiang sumber]

WikipediaSignpostIcon.svg
News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

The Signpost: 09 March 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 16 March 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 23 March 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 1 April 2016[suntiang sumber]

Minangkabau[suntiang sumber]

Hi, thanks for visiting our Minangkabau Wikipedia. As far as I'm concerned, you're using your global sysop rights to delete one of the articles at min.wp. I do understand the scope of rights for global sysop, but our Wikipedia does have more than enough resource to patrol itself. Can you explain the reason behind your action? Salam, Muhraz (συζήτηση) 13:17, 4 Απριλίου 2016 (UTC)

Hello Muhraz!
According to Global sysop policy:
By default, global sysops may use this global user group's permissions on wikis that meet one or both of the following criteria:
fewer than ten administrators exist; or
fewer than three administrators have made a logged action within the past two months.
According to this tool [2] the active syops here for the last 2 months are (2) and there are less than 10 in total, so global sysop actions may be performed in this wiki. I made what I considered trivial actions of maintenance and also tagged for deletion 2 pages that you subsequantly deleted, for which I wasn't sure. If I did anything wrong please do infrom me. I personaly will not perform any other Global Sysop action since you asked, because I do not want to be inconvinient for your community. But if want to avoid any GS sysop actions you should (as a community) explicitly ask to opt-out as min.wikipedia is clearly within GS scope as state before and as you can see here and here. My regards! --Ah3kal (maota) 4 April 2016 20.33 (WIB)
No need for apologies my friend, we both care for Wikipedia and act for the good of the project. Feel free to ask for any help if you ever need. My regards Γεια! and Salam! --Ah3kal (maota) 4 April 2016 22.39 (WIB)

Re: Panguruih[suntiang sumber]

Salam Muhraz, maaf lambek manjawab. Tarimo kasih lantaran cadangan sanak. Ambo satuju jikok sanak raso dapek mambantu mamparatian wiki ko. Algazel (maota) 8 April 2016 09.52 (WIB)

Ambo sato ka mandukuang Sanak Algazel untuak manjadi panguruih. Kok ndak ado nan manantang, elok wak buko se lah pangusulan tu? Salam, Naval Scene (maota) 13 April 2016 09.52 (WIB)
Satuju dan katuju, Pak Ichsan. Muhraz (maota) 13 April 2016 18.07 (WIB)
Sanak Algazel jo Sanak Muhraz, laman pamilihan lah ambo buek di siko, dan baritonyo pun lah ambo pasang di Kadai Kopi di min:, id:, jo ms:. Salam, Naval Scene (maota) 21 April 2016 14.28 (WIB)

The Signpost: 14 April 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 24 April 2016[suntiang sumber]

WikipediaSignpostIcon.svg
News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

The Signpost: 2 May 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 17 May 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 28 May 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 05 June 2016[suntiang sumber]

WikipediaSignpostIcon.svg
News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

The Signpost: 15 June 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 21 July 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 4 August 2016[suntiang sumber]

Baleh: Nagari/nagara bagian?[suntiang sumber]

Alaikumsalam wr wb. Alhamdulillah yo kini lah ado wakatu untuak manulih baliak. Manuruik pandapek ambo istilah "nagari" tu anyo cocok untuak wilayah adaik Minangkabau sajo. Jadi rasonyo "nagara bagian" nan labiah tapek. Salam, Naval Scene (maota) 7 September 2016 21.07 (WIB)


Need Support[suntiang sumber]

Hello Muhraz Sir, Please help me to be temporary adminship here. राजा उप्रेती (maota) 29 September 2016 17.31 (WIB)

The Signpost: 29 September 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 14 October 2016[suntiang sumber]

WikipediaSignpostIcon.svg
News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

One Week Notice[suntiang sumber]

Asia (orthographic projection).svg

Hi WAM organizers!

Thanks again for organizing Wikipedia Asian Month. There are only 7 days before it starts. Here are some notices and guidelines for organizing.

Page Set up[suntiang sumber]

  • Our Sample page with the new logo is ready to be translated. There are only a few adjust if you had this page for 2015 already.
    • Article Requirement is 4
    • Article criteria is 3k bytes and 300 words. NO 2k bytes for smaller Wikipedia.
    • According to the tool's limit, IP users can not participate. Please encourage them register an account.

Localization[suntiang sumber]

  • Please localize this template and used on sign up page. I will update the template once the tool is ready to be used.
  • You can also localize this template and use as an invitation letter. en:Template:WAM Welcome
  • You may localize this Q&A page, but you can also just put a link towards the meta page. m:Wikipedia Asian Month/QA

Stragety[suntiang sumber]

  • You may want to invite some of your Wikipedia friends or active Wikipedians from your home WIKI to help you organize.
  • You may want to send some invitation to last year participants, active Wikipedians, and Wikipedians who has a special interest.
  • Central Notice will be used but the effect could be limited due to the active Wikimedia Fundraising Campaign. You may use the Site Notice if you don't see the CN is deployed.

Reward[suntiang sumber]

  • We will keep sending postcards (new design) this year, and as an organizer you will receive an additional postcard as well.
  • We will send the Ambassador a regular paper copy of the certificate through the basic mail.

Question[suntiang sumber]

Please feel free to contact me on my meta talk page, send me an email by Email this User or chat with me on facebook.

Best Wishes,
Addis Wang
MediaWiki message delivery (maota) 24 Oktober 2016 22.12 (WIB)

Central Notice of Wikipedia Asian Month[suntiang sumber]

Only four days left before we enter November, the Wikipedia Asian Month!
We are going to set up the Central Notice, which will help you achieve more sucess in upcoming WAM event and attract more people join your home Wikipedia.

  1. Step 1, make sure your event page is fully set up and translated. Link to the Sample page (You need to localize This template)
  2. Step 2, translate the banner at here, make sure tranlsate the link to the event page of your home wiki.
  3. Step 3, when you finish the two steps, update this page. When both "Main Page" and "CN"(tranlsation) marked as done, I will enbale the CN in your language all the way to the end of November.
  • You can find me on facebook by searching Addis Wang, and feel free to add me as well as chat with me for any question. Feel free to contact me with other language, I will try to understand it by google translate.

Best Wishes,
Addis Wang
MediaWiki message delivery (maota) 27 Oktober 2016 02.32 (WIB)

The Signpost: 4 November 2016[suntiang sumber]

WAM Organizers Update (Nov.5)[suntiang sumber]

Hi WAM Organizer! Hopefully everything works just fine so far! Need Help Button, post in any language is fine

  • Here are some recent updates for you, and as always, let me know if you have any idea, thought or question.
    • IMPORTANT: Asian Language Wikipedia will exclude the language speaking country from the Asian Month so we can encourage editors write something about other part of Asia. E.g., Chinese Wikipedia will exclude Mainland China, Taiwan, Hong Kong, and Macau. Indian language Wikipedia will exclude India. If you have problems with that, please let me know.
    • I've posted the tool instruction and newest postcard rules on each Wiki' event page. Make sure you translate it. In short: 4 articles get one card, 15 get another one (Special one), and the Ambassador gets another one.
    • We will still allow two Ambassadors if top and second contributors have more than 30 accepted articles, just like last year. Please send this information to high-quantity participant to encourage them.
    • Please create this talk page template and linked in Wikidata. Judging tool will add this template to submitted articles automatically.
    • The judging tool should work fine. If not, talk to me.
    • You may put this template on your user page if you like it. en:Template:User WAM organizer
    • Optional: Judging Tool Interface may not available in your language. If you feel needed, you can translate the interface at here.
    • Invite some active contributors from your wiki to participate. And please encourage editors who can speak more than one language participate to other WAM edition.
    • Indic Community: CIS-A2K will provide fund if you would like to organize an offline event of Wikipedia Asian Month. Apply at here.

Best Wishes,
Addis Wang
Sent by MediaWiki message delivery (maota) 6 Nopember 2016 01.55 (WIB)

WAM Organizers Update (Nov.12)[suntiang sumber]

Hi WAM Organizer! Hopefully everything works just fine so far! Need Help Button, post in any language is fine

  • Here are some recent updates for you, and as always, let me know if you have any idea, thought or question.
    • Additional souvenirs (e.g. Stickers, bookmarks) will sent to Ambassadors and active organizers.
    • I'm doing some basic statistics at Result page every week, in case you are interested.
  • I've already sent noticfication to global top 20 users that WMF will give global top 3 contributors a free Wikimedia T-shirt. Here are the rules:
    • A participant's article count is combined on all language Wikipedias they have contributed to
    • Only Wikipedia Asian Month on Wikipedia projects will count (no WikiQuote, etc.)
    • The global top 3 article count will only be eligible on Wikipedias where the WAM article requirement is at least 3,000 Bytes and 300 words.
    • Please make sure enforce the rules, such as proper references, notability, and length.
    • International organizers will double check the top 3 users' accepted articles, so if your articles are not fulfilling the rules, you might be disqualified. We don't want it happened so please don't let us make such a decision.
    • Rest of Global top 10 users will also get some WAM souvenirs.

Best Wishes,
Addis Wang
Sent by MediaWiki message delivery (maota) 13 Nopember 2016 10.01 (WIB)

WAM Tool Update[suntiang sumber]

Hi WAM organizers, due to unexpected maintenance on wmfLabs, which host our judging tool, the tool is currently down and can not be used in around next 48 hours or less. Please inform local participants for such problem, and tell them they can submit their contribution after the maintenance. I will send another update when the tool comes back. If you have further questions regarding the tool, please feel free to reach me or the tool developer Le Loi. Best, Addis Wang/ sent by MediaWiki message delivery (maota) 15 Nopember 2016 05.07 (WIB)

Update (Nov. 16)[suntiang sumber]

Asia (orthographic projection).svg

Hi WAM organizers! It's now half way! Good job! Here are some updates:

  • As many of you may notice, that the judging tool has came back to normal.
  • I've set up a result page with some numbers in it. It may not accurate, just as a reference at this time.
  • WAM should get more media coverage. If you can help (either locally or internationally), please let me know!
  • Please considering start judging articles if you have not yet. it's really important to give feedbacks to participants so they can improve articles or get motivated.
  • With your help, I may start the first round of address collection before WAM ends for who already have four accepted articles and organizers, as I promised to improve the postcard sending process this year.
  • Feel free to reach out to me for any question! At my meta talk page.

Best Wishes,
Adds Wang
sent by MediaWiki message delivery (maota) 16 Nopember 2016 12.31 (WIB)

The Signpost: 26 November 2016[suntiang sumber]

What's Next (WAM)[suntiang sumber]

Congratulations! The Wikipedia Asian Month is almost ending and you've done amazing work of organizing. What we've got and what's next?

Here are some number I would like to share with you (by UTC Nov. 30 2am)
Total submitted: 7289; 669 unique users
Tool problem
If you can not submit articles via judging tool, use this meta page to do so. Please spread this message with local participants.
Here are what will come after the end of WAM
  • Make sure you judge all articles before December 5th, and participants who can improve their contribution (not submit) before December 10th.
  • Participates still can submit their contribution in November before December 2nd at this page. Please let your local wiki participates know. Once you finish the judging, please update this page after December 5th
  • There will be three round of address collection scheduled: December 2nd, December 7th, and December 20th.
  • Please report the local Wikipedia Asian Ambassador (who has most accepted articles) on this page, if the 2nd participants has more than 30 accepted articles, you will have two ambassadors.
  • I will announce the name of Wikipedians who will able to pick a Wikimedia T-shirt from Wikimedia Store for free after I re-check their contributions.
  • There will be a progress page for the postcards.
Some Questions
  • It could be a case that local organizer does not agree on an article if shall accept it or not. In this situation, the judging tool will highlight the conflict articles in the "article's list". Please review other's opinion, and resolve the conflict by changing your decision or discuss with other judges.
  • In case you wondering how can you use the WAM tool (Fountain) in your own contest, contact the developer Le Loi for more information.

Best Wishes,
Addis Wang; Sent by MediaWiki message delivery (maota) 30 Nopember 2016 21.19 (WIB)

Address Collection[suntiang sumber]

We are starting collecting address! Please fill this form to receive an additional postcard as being a WAM organizer. You may receive this message because you on the receipt list. You don't have to fill the form if you are not organizing this year. This form is only accessed by me and your username will not distribute to the local community to send postcards. All personal data will be destroyed immediately after postcards and other souvenirs are sent. Please help your local participants in case they have any problem understanding the survey. If you have any question, feel free contact me on my meta talk page. You can remove yourself from the list at this page.

  • Some deadline:
    Dec. 5th: Finish Judging
    Dec.10th: Last day to improve the content and change the judge

Best, Addis Wang; Sent by MediaWiki message delivery (maota) 3 Desember 2016 15.04 (WIB)

The Signpost: 22 December 2016[suntiang sumber]

The Signpost: 17 January 2017[suntiang sumber]

Violation of wmf:Licensing policy[suntiang sumber]

Violation of wmf:Licensing policy

Your edits are a violation of the wmf:Licensing policy. 77.180.159.241 23 Januari 2017 12.39 (WIB)

Melibatkan diri untuk mengundi calon birokrat WBM[suntiang sumber]

Salam sejahtera saudara/i, terlebih dahulu saya mohon jasa baik anda untuk melibatkan diri dalam memilih birokrat di WBM memandangkan situasi semasa di WBM dimana birokrat sedia ada di WBM agak tidak aktif dan memerlukan sekurang-kurangnya seorang untuk dilantik sebagai birokrat bagi memastikan WBM dapat berurusan dengan lebih cekap. Saya harap anda dapat melibatkan diri dengan mengundi saudara Zamwan sebagai birokrat WBM di sini, undian anda amat bermakna bagi kami semua sebagai warga WBM. Terima kasih. --Apli kasi 24 Januari 2017 23.57 (WIB)

The Signpost: 6 February 2017[suntiang sumber]

The Signpost: 6 February 2017[suntiang sumber]

The Signpost: 27 February 2017[suntiang sumber]

The Signpost: 9 June 2017[suntiang sumber]

WikipediaSignpostIcon.svg
News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

The Signpost: 23 June 2017[suntiang sumber]

The Signpost: 15 July 2017[suntiang sumber]

The Signpost: 5 August 2017[suntiang sumber]

The Signpost: 6 September 2017[suntiang sumber]

The Signpost: 25 September 2017[suntiang sumber]

WikipediaSignpostIcon.svg
News, reports and features from the English Wikipedia's weekly journal about Wikipedia and Wikimedia

Invitation from WAM 2017[suntiang sumber]

Asia (orthographic projection).svg

Hi WAM organizers!

Hope you receive your postcard successfully! Now it's a great time to sign up at the 2017 WAM, which will still take place in November. Here are some updates and improvements we will make for upcoming WAM. If you have any suggestions or thoughts, feel free to discuss on the meta talk page.

  1. We want to host many onsite Edit-a-thons all over the world this year. If you would like to host one in your city, please take a look and sign up at this page.
  2. We will have many special prize provided by Wikimedia Affiliates and others. Take a look at here. Let me know if your organization also would like to offer a similar thing.
  3. Please encourage other organizers and participants to sign-up in this page to receive updates and news on Wikipedia Asian Month.

If you no longer want to receive the WAM organizer message, you can remove your username at this page.

Reach out the WAM team here at the meta talk page if you have any questions.

Best Wishes,
Sailesh Patnaik

The Signpost: 23 October 2017[suntiang sumber]