Rundiang:Urang Minang

Dari Wikipedia baso Minang, ensiklopedia bebas
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian

Ambo nio ka mamasuakan entry saputar uragn ocu(kampar), kuantan, anak jamee, jo melayu pesisia disiko, dek karano adaik nan dipakai jo bahasonyo samo (ampia sarupo) jo adaik minangkabau. baa pandapek sanak? Ardzun (maota) 8 April 2013 12.41 (WIT)

Satuju sangaik ambo jo sanak! Mereka tu memang masih tamasuak urang Minangkabau asli! Lanjuikkan sanak Ardzun. hen58dra 26 Agustus 2014 21.30 (WIB)

Ughang Ocu (urang Kampar) adolah urang Minang asli, sabab bahaso, adat istiadat, budayo dan sistem sosial kemasyarakatan mereka tu masih satali dan batali jo ughang Ombak (urang Pangkalan), namun, akibaik dari wilayah Kampar dipisahkan oleh penjajah japang dari induaknyo yaitu Luhak Limo Puluah, mako akhirnyo lamo-kalamoan keturunan dari ughang-ughang Ocu tsb maraso tapisah/babeda/balain dari urang Minang, apolagi sajak Kampar dimasuakkan ka Provinsi Riau yang marupokan provinsi untuak urang Melayu (Riau), dan dikuasai dan didominasi oleh puak Melayu yang berkeinginan menjadikan provinsi Riau sebagai provinsi urang Melayu, sahinggo malakukan program dan propaganda melayunisasi pado/terhadap saluruah wilayah dan masyarakat provinsi Riau. Program dan tujuan dari para elit masyarakat dan pemerintah provinsi Riau tsb berhasil mempengaruhi generasi sekarang dari ughang Ocu,sahinggo mereka berani menyatakan bahaso mereka bukan urang minang tapi berasal dari urang melayu dan merupakan suku tersendiri.Mereka telah termakan oleh propaganda yang dilancarkan oleh elit Melayu Siak. hen58dra 26 Agustus 2014 22.40 (WIB)