Chatarina Sri Pujiastuti

Dari Wikipedia baso Minang, ensiklopedia bebas
Jump to navigation Jump to search

Chatarina Sri Pujiastuti dipanggia Katrin nan lahia pado tanggal 17 Februari 1968 di Malang. Selamo mangisi hari-harinyo, inyo manakuni karajo jadi petani kopi di Kampuang Baturetno, Kecamatan Dampit, Kabupaten Malang. Inyo adolah padusi dari Damarwulan Prasetya.[1]

Manurunan kapandaian dari ayahnyo, Katrin kininyo manakuni baladang kopi dan mangalola warisan lahan keluarganyo.

Tahun 2009, Katrin mangikuti acara nan banamo Aliansi Petani Perempuan Indonesia (APPI) di Kota Malang. Malalui kegiatan itu, Katrin dapek inspirasi sabagai perempuan petani dan ndak manutuik kamungkinan dapek mangubah keadaan. Aspirasi Katrin dalam memajukan bidang pertanian kopi yaitu dengan menyuarakan cara bertanam kopi yang baik. Sejak itu, Katrin berkomitmen untuk terus terjun dalam sosialisasi penanaman, pengolahan, dan pemetikan kopi yang baik.

Tahun 2010, Katrin menghadiri kegiatan perguliran koperasi yang diselenggarakan oleh Gubernur Jawa Timur. Melalui kegiatan ini, Katrin didorong untuk mengajak para istri petani berhimpun dalam koperasi wanita agar mereka dapat memperoleh modal dan tabungan dari hasil koperasi yang dikelola. Sejak itu, Katrin dipercaya menjadi Ketua Koperasi Wanita Usaha Baru Baturetno.

Referensi[suntiang | suntiang sumber]

  1. Irawati, Dahlia, "[https://drive.google.com/drive/folders/1WoIuQgXhPxAkrTlYY5E0Szsb67ly4b9y Chatarina Sri Pujiastuti Berjuang untuk Petani Kopi ]", 23 April 2018.